Kvalitātes vadība (LUSDK_055)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Iepazīstināt maģistrantus ar teorētiskajām un praktiskajām kvalitātes vadības sistēmām un standartiem pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanai sociālo pakalpojumu sniedzēju institūcijās.
Priekšzināšanas
Priekšzināšanas menedžmentā.
Rezultāti
Maģistranti izprot jēdzienu kvalitātes vadība, zina kvalitātes vadības sistēmas un to izmantošanas iespējas sociālo pakalpojumu jomā.
Maģistranti prot izvēlēties atbilstošas kvalitātes vadības sistēmas sociālo pakalpojumu kvalitātes procesa nodrošināšanai. izvērtēt dažādas kvalitātes vadība sistēma - to priekšrocības un trūkumus; prot strādāt komandā/grupā; prot novērtēt sava darba rezultātus, motivēt darbiniekus; pilnveidot un kritizēt jaunas idejas; • klausīties, skatīties un lasīt ar radošu attieksmi; • radoši strukturēt savu darbu.
Spēj novērtēt un izvēlēties vadīt komandas/darba grupas darbu, analizēt, sistematizēt un integrēt iegūto informāciju; spēj vadīt darbu; izvērtēt kontroles procesu; pamatot kvalitātes vadības nepieciešamību, pielietot kvalitātes vadības metodes.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sociālais darbs, SDNM | 1 | Maģistrs | Ierobežota izvēle | ||
Sociālais darbs, SDNMp | 1 | Maģistrs | Ierobežota izvēle |