Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Starptautiskā biznesa un ekonomikas katedra
Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Kristīne Blumfelde-Rutka
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība; Tirgzinības un reklāma; Vadībzinātne
Studiju kursa aprakstsPilns apraksts
Zinātnes nozare:Vadībzinātne; Uzņēmējdarbības vadība

Mērķis

Sniegt teorētiskās un praktiskās zināšanas par patērētāju uzvedības un mārketinga stratēģijas mijiedarbes procesu tirgū, apgūstot patērētāju uzvedības izpētes un analīzes metodoloģiju. Kurss iepazīstina studentus ar patērētāju uzvedības pamatiem, padziļināti apgūstot teorētiskās zināšanas.

Priekšzināšanas

Mikroekonomika, makroekonomika.

Rezultāti

Zināšanas

1. Spēj interpretēt patērētāju uzvedības un mārketinga stratēģijas mijiedarbes procesu tirgū.
2. Spēj klasificēt patērētājus grupās pēc to kopīgajām uzvedību ietekmējošajām grupām.

Prasmes

1. Spēj analizēt patērētāju uzvedības tendences un integrēt tās uzņēmuma mārketinga aktivitātēs.
2. Spēj analizēt pirkuma lēmuma pieņemšanas procesu un to ietekmējošos faktorus.
3. Spēj paredzēt patērētāju reakciju uz mārketinga aktivitātēm.

Kompetences

1. Spēj sistematizēt patērētāju uzvedību ietekmējošus faktorus.
2. Spēj novērtēt patērētāju paradumus dažādos reģionos.