Pedagoģija, sociālais dialogs (lf_059)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
veicināt pedagoģijas pamatu apguvi, veidojot izpratni par pedagoģisko zināšanu izmantošanu ikdienas praksē ar pacientiem, veidojot sociālo dialogu.
Priekšzināšanas
zināšanas programmas māszinību profesionālajos kursos, priekšzināšanas psiholoģijas pamatos.
Rezultāti
studenti prot formulēt pedagoģijas definīciju, raksturot tās izmantošanas iespējas Māsas profesijā. Studenti prot nosaukt mācību metodes, to formas un raksturojumu, izklāstīt mācība procesa organizēšanu, izklāstīt izglītošanas procesu ietekmējošos faktorus dažādos vecumposmos. Izprot māsas izglītotājas funkcijas ietekmi uz sabiedrības veselību, veidojot izglītojošo un sociālo dialogu.
studenti programmas ietvaros apgūst prasmes integrēt profesionālajā darbībā izglītošanas situāciju plānošanu, izglītošanas procesa organizēšanu, dialoga vadīšanu un izglītošanas procesa rezultātu izvērtēšanu.
studenti ir kompetenti pacientu izglītošanas procesa plānošanā, organizēšanā, vadīšanā, realizēšanā un novērtēšanā.