Prakse (KSK_267)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sekmēt iegūto teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskā darbā.
Veicināt izvēlētās profesijas apgūšanu un pārbaudīt savu atbilstību, sagatavotību un piemērotību izvēlētajai profesijai.
Pilnveidot pētniecības, sadarbības un saskarsmes iemaņas.
Priekšzināšanas
Apgūti 1. studiju gada studiju kursi.
Rezultāti
Studējošie pārzina komunikācijas zinātņu nozares teorētisko zināšanu pielietojumu praksē un saikni ar fotogrāfijas nozaru profesionālajām aktualitātēm.
Pārzina komunikācijas uzņēmumu, pasākumu aģentūru, televīzijas, radio, reklāmas, sabiedrisko attiecību un komunikācijas departamentu, dažādu organizāciju, interneta mediju, raidošo un drukāto mediju digitālo platformu, dažādu mediju formātu producentu grupu un studiju, interneta projektu veidotāju, mākslas un komunikācijas projektu veidotāju darba specifiku.
Studējošie prot autonomi izmantot fotogrāfiju reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūru, pasākumu aģentūru, reklāmas, sabiedrisko attiecību un komunikācijas departamentu dažādu organizāciju, interneta mediju, raidošo un drukāto mediju digitālo platformu, dažādu mediju formātu producentu grupu un studiju, interneta projektu veidotāju, mākslas un komunikācijas projektu veidotāju darbā.
Studējošie spēj autonomi un atbildīgi pielietot teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas ar fotogrāfiju atbilstošā nozarē.
Spēj meistarīgi un inovatīvi grupās un autonomi producēt komunikācijas nozarē profesionāli augsta līmeņa projektus.
Prot autonomi plānot un virzīt savu profesionālo pilnveidi, padziļinot savu izpratni par komunikāciju fotogrāfijā.
Spēj profesionāli ētiski piedalīties komunikācijas nozares attīstībā.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Fotogrāfija, FO | 4 | Bakalaurs | Obligāts | ||
Fotogrāfija, FON | 6 | Bakalaurs | Obligāts | ||
Fotogrāfija, FON | 4 | Bakalaurs | Obligāts |