Promocijas eksāmens specialitātē (SBUEK_230)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Noskaidrot mūsdienu vadībzinātnes attīstības tendences un ar tām saistītas uzņēmējdarbības vadīšanas problēmas.
Priekšzināšanas
Apgūti iepriekšējie studiju kursi specializācijā, zināšanas promocijas darba problemātikā.
Rezultāti
Spēj parādīt, ka pārzina un izprot aktuālākās ekonomikas un vadības teorijas un stratēģiskās vadīšanas atziņas, finanšu vadības un organizācijas efektivitātes vadīšanas koncepcijas un to pielietošanu biznesa modeļos. Spēj parādīt, ka pārzina teorētiskās pamatnostādnes un mūsdienu pētniecības metodes promocijas darba specializācijas virzienā.
Doktoranti spēj patstāvīgi novērtēt dažādu ekonomikas un vadības teoriju un pētniecisko metožu izmantošanas lietderību uzņēmumā/organizācijā; kritiski vērtēt dažādu teoriju salīdzinošās analīzes rezultātus un veidot savu zinātniski pamatotu spriedumu kā arī piedāvāt jaunus teorētiskus risinājumus; komunicēt par savu zinātniskās darbības specializāciju.
Doktoranti spēj, veicot patstāvīgu, kritisku analīzi, risināt uzņēmējdarbības vadīšanas zinātnes problēmas mūsdienu biznesa vidē; argumentēti pamatot jaunāko vadības zinātnes un ar to saistīto teoriju izmantošanas lietderību; izmantot inovatīvo pieeju uzņēmējdarbības problēmu risināšanā.