Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Diāna Grudule
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Vadībzinātne; Komunikācijas zinātne; Tirgzinības un reklāma; Uzņēmējdarbības vadība
Studiju kursa aprakstsPilns apraksts
Zinātnes nozare:Vadībzinātne

Mērķis

Studiju kursa mērķis ir sniegt studentiem izpratni par satura mārketinga jēdziena būtību, analizējot to kā daļu uzņēmuma komunikācijas programmas konkurējošā biznesa vidē. Izpētīt satura mārketinga metodes, analizējot praktiskus piemērus no uzņēmumu prakses. Kursa ietvaros akadēmiski un praktiski tiek aptvertas prasmes, kas nepieciešamas profesionāļiem, lai izveidotu satura mārketinga programmas un kampaņas.

Priekšzināšanas

Nepieciešamas zināšanas par komunikāciju, tās teorijām, mārketinga pamatiem un metodēm.

Rezultāti

Zināšanas

1. Spēj raksturot satura mārketinga jēdzienu, tā būtību un nozīmi uzņēmuma komunikācijas programmā.
2. Spēj identificēt un novērtēt satura mārketinga kampaņu veidojošos lielumus un prakses.

Prasmes

1. Spēj analizēt satura mārketinga kampaņas, ņemot vērā jaunākās mārketinga nozares tendences.
2. Prot analizēt satura mārketinga kampaņu atšķirības un īpatnības starp citām mārketinga praksēm.

Kompetences

1. Spēj organizēt satura mārketinga kampaņu izstrādi, veidojot kampaņu plānu.
2. Spēj izveidot darba uzdevumu satura mārketinga programmas vai kampaņas izstrādātājiem: aģentūrām, partneriem, komunikācijas departamentam, u.c.
3. Prot noteikt satura mārketinga aktivitāšu atdevi.