Sociālā darba teorijas (LUSDK_253)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Paplašināt un padziļināt studentu zināšanas par sociālā darba teorijām, analizēt to nozīmi sociālā darba praksē ar bērniem un jauniešiem; izpētīt un novērtēt dažādas iejaukšanās stratēģijas dažādos sociālā darba prakses līmeņos ar bērniem un jauniešiem.
Priekšzināšanas
Bakalaura līmenī apgūtas zināšanas par cilvēka sociālo uzvedību un attīstību.
Rezultāti
Spēs analizēt un kritiski novērtēt teorijas, praksi un zinātnisko pētījumu mijiedarbību, analizēt teoriju ieguvumus un to robežas praktiskajā darbībā un pētījumu īstenošanā, pielietot teorētiskos modeļus problēmu novēršanā un risināšanā.
Spēs sistemātiski domāt, analizēt un kritiski izvērtēt katra teorētiskā modeļa principus, paņēmienus un to nozīmi sociālā darba praksē ar bērniem un jauniešiem.
Spēs strādāt grupā, sazināties un sadarboties, sākt un uzturēt profesionālas kompetences attiecības ar bērniem un jauniešiem, balstoties uz savstarpēju uzticību un cieņu.
Spēs sniegt pakalpojumus, izprotot kultūras un kontekstu, plānot aktivitātes un izvēlēties atbilstošu teorētisko modeli un iejaukšanās stratēģiju sociālā darba praksē ar bērniem un jauniešiem.
Spēs meklēt informāciju, plānot aktivitātes un izvēlēties atbilstošu teorētisko modeli un iejaukšanās stratēģiju sociālā darba praksē ar bērniem un jauniešiem.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sociālais darbs ar bērniem un jauniešiem, SDBM | 1 | Maģistrs | Obligāts | Lolita Vilka |