Zīmolvedība: teorija un prakse (KSK_193)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Studiju kursa mērķis ir veidot izpratni par zīmolu kā instrumentu mūsdienu sociālajos, politiskajos un uzņēmējdarbības procesos, sniegt zināšanas par zīmolu izstrādes un vadības principiem, kā arī attīstīt profesionālās kompetences zīmolu veidošanā, vadīšanā un komunikācijā starptautiskajā biznesa vidē.
Priekšzināšanas
Globālās komunikācijas sociālie, politiskie un kultūras procesi. Sabiedriskās attiecības integrētās mārketinga komunikācijas sistēmā: kampaņu menedžments, politiskās kampaņas un mārketings.
Rezultāti
Studiju kursa apguves rezultātā studējošie iegūst zināšanas par:
• zīmolu kā instrumentu mūsdienu uzņēmējdarbībā, kā arī sociālajos un politiskajos procesos;
• galvenajām zīmolvedības stratēģijām un taktiskajiem risinājumiem, to izvēles pamatprincipiem;
• zīmolu komunikācijas kanāliem un instrumentiem;
• zīmolvedības atšķirībām un īpatnībām lokālajā un starptautiskajā biznesa vidē.
Studiju kursa apguves rezultātā studējošie pratīs:
• noteikt zīmolvedības iespējas organizācijas vai tās produktu konkurētspējas veicināšanā;
• atpazīt, analizēt un arī izmantot zīmolvedības stratēģijas un taktikas;
• veidot zīmolvedības komunikāciju atbilstoši izvēlētajām stratēģijām un taktikām;
• izvērtēt uzņēmuma zīmolvedības aktivitāšu efektivitāti.
Pēc studiju kursa apguves studējošie patstāvīgi spēs orientēties gan teorētiskos, kā arī praktiskos zīmolu analīzes, izstrādes, vadīšanas un komunikācijas jautājumos.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Brīvās izvēles studiju kursi, C-kursi | 1 | Free choice | Renāte Cāne |