Pārlekt uz galveno saturu
Studentiem

Pavasara semestrī RSU Eiropas studiju fakultātes (ESF) Starptautiskā biznesa un ekonomikas katedra radījusi jaunu, radošu platformu Biznesa inteliģences domnīcu, kur vieslekcijās un diskusijās tiksies topošie un esošie eksperti starptautiskajā mārketingā, reklāmā, biznesa vadībā un starta uzņēmējdarbībā.

Elvi_Kustavus-lead.gif"Biznesa inteliģences domnīca ir kā tilts starp jaunajiem, zaļajiem profesionāļiem un jau rūdītajiem industrijas spēlētājiem. Tā ir platforma, kur rasties jaunām idejām, kontaktiem, sadarbības iespējām, kas ir ļoti būtiski laikā, kad augstākajai izglītībai jātop arvien vairāk praksē balstītai," norāda projekta aizsācēja, studiju programmas Starptautiskais mārketings un reklāma vadītāja Kristīne Blumfelde-Rutka.

Pirmais šā projekta pasākums notiks otrdien, 18. februārī, kad plkst. 9.45 Hipokrāta auditorijā ikviens aicināts uz reklāmas aģentūras White Label zīmolu stratēģes Elvi Kustavus (attēlā) vieslekciju.

Lektore skars tādus jautājumus kā reklāmas industrijas šībrīža aktualitātes, aģentūru struktūra un funkcijas, stratēģa pienākumi projektu īstenošanā. Vieslektore sniegs ieteikumus zīmola stratēģijas un kampaņas būvēšanā.

Elvi Kustavus izglītību guvusi mārketinga un vadības jomā Kenterberijā (Lielbritānijā) bāzētajā University for the Creative Arts.

Semestra gaitā Biznesa inteliģences domnīcā paredzēts skatīt arī tādas tēmas kā kriptovalūta, patērētāju uzvedība, jaunuzņēmējdarbības eko sistēma un citas.

biznesa_inteligences_domnica-lead.gif