Rīgas Stradiņa universitāte noslēdz vizīšu ciklu Latvijas skolās, veidojot ciešāku sadarbību ar jauniešiem un pedagogiem
Šonedēļ Rīgas Stradiņa universitāte (RSU) noslēdza plašu vizīšu ciklu Latvijas skolās, lai stiprinātu saikni ar izglītības iestādēm un atbalstītu skolēnus viņu ceļā uz augstāko izglītību. Rektors profesors Aigars Pētersons kopā ar citiem RSU akadēmiskajiem spēkiem viesojās gan Rīgā, gan citviet Latvijā – kopumā apmeklējot vairāk nekā desmit skolas, lai pateiktos par pedagogu darbu topošo studentu izglītošanā.
Vizīšu laikā tika gūta iedvesma turpmākajai sadarbībai, lai veicinātu skolu un universitātes sinerģiju, īpaši pārejas posmā no vidusskolas uz studijām. RSU pārstāvji diskutēja ar skolu vadību un pedagogiem par dažādiem aktuāliem jautājumiem, tostarp pedagogu darbu, centralizēto eksāmenu kārtību un atbalstu skolēnu zinātniski pētniecisko darbu (ZPD) izstrādē un jauniešu karjeras ceļa izvēlē
RSU uzsvēra nepieciešamību stiprināt skolu un universitāšu sadarbību, meklējot jaunus risinājumus, lai sniegtu praktisku atbalstu gan skolēniem, gan pedagogiem. Tika iepazīta arī skolu vide un tehniskais nodrošinājums, kā arī diskutēts par pedagogu iesaisti mūžizglītības iniciatīvās.
Vizīšu laikā Rīgas Stradiņa universitātes pārstāvji pauda sirsnīgu pateicību skolu vadībai un skolotājiem par viņu ieguldīto darbu, audzinot zinošus un motivētus jauniešus, kuriem ir potenciāls kļūt par nākotnes profesionāļiem dažādās nozarēs.
Starp apmeklētajām skolām bija Āgenskalna Valsts ģimnāzija, Rīgas Valsts 1. ģimnāzija, Rīgas Valsts 2. ģimnāzija un Rīgas Valsts 3. ģimnāzija, kā arī Rīgas Teikas vidusskola, Rīgas Jāņa Šteinhauera vidusskola, Rīgas Valsts vācu ģimnāzija un citas. Savukārt uz Murjāņu Sporta ģimnāziju devās RSU Latvijas Sporta pedagoģiskās akadēmijas direktora p.i. Kalvis Ciekurs, lai apspriestu sporta izglītības attīstību Latvijā.
Šīs vizītes ir nozīmīgs solis, lai īstenotu RSU stratēģiju – veidotu ciešāku sadarbību ar Latvijas skolām un sekmētu jauniešu izglītības iespējas nākotnē.
Papildu informācijai