.
Semestra projekts II - zināšanu integrācija
Studiju kursa apraksts
Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:5.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:02.02.2024 12:29:05
Par studiju kursu | |||||||||
Kursa kods: | SBUEK_192 | LKI līmenis: | 6. līmenis | ||||||
Kredītpunkti: | 4.00 | ECTS: | 6.00 | ||||||
Zinātnes nozare: | Ekonomika; Citas ekonomikas un uzņēmējdarbības apakšnozares | Mērķauditorija: | Uzņēmējdarbības vadība | ||||||
Studiju kursa vadītājs | |||||||||
Kursa vadītājs: | Romāns Putāns | ||||||||
Studiju kursa īstenotājs | |||||||||
Struktūrvienība: | Sociālo zinātņu fakultāte | ||||||||
Struktūrvienības vadītājs: | |||||||||
Kontaktinformācija: | Dzirciema iela 16, Rīga, szfrsu[pnkts]lv | ||||||||
Studiju kursa plānojums | |||||||||
Pilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 2 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā lekciju kontaktstundas | 4 | ||||
Nodarbības (skaits) | 2 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 4 | ||||
Kopā kontaktstundas | 8 | ||||||||
Nepilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 1 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā lekciju kontaktstundas | 2 | ||||
Nodarbības (skaits) | 1 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 2 | ||||
Kopā kontaktstundas | 4 | ||||||||
Studiju kursa apraksts | |||||||||
Priekšzināšanas: | IBSE 1. studiju gada kursi. | ||||||||
Mērķis: | Veikt patstāvīgu pētniecisko darbu starptautiskā biznesa un jaunuzņēmējdarbības vadības pamatzināšanu tematikās, pamatojoties uz 1. studiju gadā apgūtajām zināšanām un pilnveidotajām prasmēm, izvēloties pētījuma tēmu, pamatojot pētījuma nepieciešamību, aktualitāti, izvirzot pētījuma mērķi, uzdevumus, hipotēzi, izmantojot pētījuma metodes un strukturējot pētniecības procesu rakstītās nodaļās, un tā rezultātus secinājumos. | ||||||||
Tēmu saraksts (pilna laika studijas) | |||||||||
Nr. | Tēma | Īstenošanas forma | Skaits | Norises vieta | |||||
1 | Semestra projekts (II) – Studiju darbs – Ievads Projektā. Tēmas. Uzdevumi. | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||||
2 | Semestra projekts (II) – Studiju darbs – Progresa analīze. | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||||
Tēmu saraksts (nepilna laika studijas) | |||||||||
Nr. | Tēma | Īstenošanas forma | Skaits | Norises vieta | |||||
1 | Semestra projekts (II) – Studiju darbs – Ievads Projektā. Tēmas. Uzdevumi. | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||||
Vērtēšana | |||||||||
Patstāvīgais darbs: | Teorētiskā materiāla apkopošana un analīze – darbs ar dažādiem informācijas avotiem. Patstāvīga praktiskās situācijas izpēte un analīze. Izstrādātā studiju darba prezentācijas sagatavošana un darba aizstāvēšana. | ||||||||
Vērtēšanas kritēriji: | Studiju darba formāta atbilstība RSU metodiskajiem norādījumiem – vismaz 70% atbilstība pret norādījumiem. Studiju darba satura kvalitāte – 50% no gala vērtējuma. Studiju darba prezentācija – 50% no gala vērtējuma. | ||||||||
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas): | Aizstāvēšana (Kursa darbs) | ||||||||
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas): | Aizstāvēšana (Kursa darbs) | ||||||||
Studiju rezultāti | |||||||||
Zināšanas: | Studējošie spēj parādīt zināšanas par pētījuma nepieciešamību, būtību, pētījuma struktūru. Studējošie izmanto zināšanas par informācijas avotu meklēšanas un strukturēšanas principiem. Studējošie spēj parādīt zināšanas par pētniecisko darbu veidošanu un tam pielietojamās metodes. Studējošie attīsta prasmi veikt patstāvīgu pētniecisko darbu starptautiskā biznesa un/vai starta uzņēmējdarbības nozaru tematikās, pamatojot tēmas aktualitāti, izvirzot pētījuma mērķi, uzdevumus, hipotēzi, izmantojot pētījuma metodes. | ||||||||
Prasmes: | Studējošie iegūst praktiskas iemaņas zinātniskā darba izstrādāšanā, paplašinot un sistematizējot teorētiskās zināšanas un apgūstot prasmi tās pielietot izvēlētā temata izpētē, problēmu formulēšanā un pamatotu secinājumu un priekšlikumu izstrādāšanā. Studējošie attīsta prasmi veikt datu analīzi, kā arī apkopot dažādas teorijas un formulēt analītisku viedokli par tām, kā arī izstrādāt (formulēt un prezentēt) secinājumus par veikto pētniecisko darbu. Studējošie attīsta prasmi realizēt analītiskos pētījumus. Studējošie attīsta prasmi analizēt biznesa vidi. Studējošie attīsta prasmi izvērtēt uzņēmējdarbības uzsākšanas riskus un iespējas. Studējošie attīsta prasmi identificēt ekonomisko tendenču izmaiņas un attīstību. Studējošie pilnveido izpratni par ekonomiskām kopsakarībām. | ||||||||
Kompetences: | Spēja prezentēt savu darbu, kā arī to aizstāvēt un paust analītisku nostāju uz uzdotajiem jautājumiem. Prasme izstrādāt loģiskus un strukturētus pētījumus starptautiskā biznesa un jaunuzņēmējdarbības ekonomikas un vadības jomās. Spēj apkopot, strukturēt un prezentēt prognozes par nozares attīstību un tendencēm. | ||||||||
Bibliogrāfija | |||||||||
Nr. | Atsauce | ||||||||
Obligātā literatūra | |||||||||
1 | Web center for Social Research Methods | ||||||||
2 | Akadēmiskā godīguma vispārējās vadlīnijas | ||||||||
3 | Zinātnieka ētikas kodekss | ||||||||
Citi informācijas avoti | |||||||||
1 | Citi informācijas avoti atbilstoši studiju darba tematikai |