Pārlekt uz galveno saturu

Tekstu sastādīšana (Copywriting) sociālo mediju videi

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:2.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:02.02.2024 12:25:36
Par studiju kursu
Kursa kods:KF_065LKI līmenis:6. līmenis
Kredītpunkti:2.00ECTS:3.00
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātneMērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Ruta Siliņa
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Sociālo zinātņu fakultāte
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:Dzirciema iela 16, Rīga, szfatrsu[pnkts]lv
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)5Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas10
Nodarbības (skaits)5Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas10
Kopā kontaktstundas20
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Latviešu valodas un mediju valodas pamatzināšanas.
Mērķis:
Iepazīstināt studentus ar tekstu sastādīšanas specifiku sociālo mediju videi un attīstīt prasmes sagatavot atbilstošu tekstuālu materiālu.
Tēmu saraksts (pilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Rakstu un galvenās lapas tekstu rakstīšanaLekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
2E-komercijas tekstu rakstīšanaLekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
3Google Ads tekstu rakstīšanaLekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
4Virsraksta tekstu rakstīšanaLekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
5Sociālo mediju tekstu rakstīšanaLekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Semināra darbi un eksāmens.
Vērtēšanas kritēriji:
Gala atzīmi (10 baļļu sistēmā) veidos vērtējumi par: 1. aktivitāte lekcijās un semināros: 10% 2. semināra uzdevumi: 60% 3. eksāmens: 30%.
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Eksāmens (Rakstisks)
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):
Studiju rezultāti
Zināšanas:Pēc studiju kursu apguves students pārzinās sociālo mediju vides vēstījumu dažādās iespējas.
Prasmes:Pēc kursa apguves students pratīs pielietot apgūtās tekstu sastādīšanas prasmes, tāpat tiks stiprinātas sadarbības prasmes, spēja piemēroties pārmaiņām un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī analītiskās prasmes.
Kompetences:Pēc kursa apguves students spēs izvērtēt informāciju, sagatavot un virzīt komunikācijas vēstījumus digitālās komunikācijas vidē; analizēt informāciju un pielietot, atbilstoši konkrētās situācijas specifikai.
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1Pulizzi J. (2013). Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less
2Sugarman J. (2006). The Adweek Copywriting Handbook.
Citi informācijas avoti
1What Is Digital Copywriting?​
250 Great Copywriting Examples (and Why They Work)