Pārlekt uz galveno saturu

Sporta kluba vadības pamati

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:9.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:26.08.2024 15:05:26
Par studiju kursu
Kursa kods:SUUK_185LKI līmenis:6. līmenis
Kredītpunkti:2.00ECTS:3.00
Zinātnes nozare:Sporta zinātne; Sporta pedagoģijaMērķauditorija:Sporta treneris
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Daina Lazdeniece
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Veselības psiholoģijas un pedagoģijas katedra
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:Rīga, Cigoriņu iela 3, suukatrsu[pnkts]lv, +371 67611559
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)8Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)4Kopā lekciju kontaktstundas32
Nodarbības (skaits)0Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)0Kopā nodarbību kontaktstundas0
Kopā kontaktstundas32
Nepilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)4Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)4Kopā lekciju kontaktstundas16
Nodarbības (skaits)0Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)0Kopā nodarbību kontaktstundas0
Kopā kontaktstundas16
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Ētika, uzvedības un saskarsmes kultūra, psiholoģija, lietvedība, darba vides ergonomika, darba tiesības.
Mērķis:
Veicināt zināšanu apgūšanu par sporta klubu veidošanas un vadīšanas procesiem, veicināt zināšanas dažādos klubu vadības un darbības aspektos, sniegt zināšanas par sporta/fitnesa klubu vadības pamatiem, ņemot vērā aktuālo LR likumdošanu. Iepazīstināt ar fitnesa klubu vadības principiem. Sniegt studentiem zināšanas par sporta kluba organizācijas vadību.
Tēmu saraksts (pilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Ievadlekcija par fitnesa industriju. Komercdarbības veidi un reģistrācijas formas Latvijā.Lekcijas2.00auditorija
2Sporta pakalpojumu vadības raksturojums. Biznesa ideja un tās realizēšanas algoritmi. Uzņēmuma funkcionēšana.Lekcijas2.00auditorija
3Sporta un fitnesa mārketings. Mārketinga stratēģija.Lekcijas2.00auditorija
4Sporta kluba vadītāja kompetences. Darba organizācija, sporta pakalpojumu vadīšanas process.Lekcijas2.00auditorija
Tēmu saraksts (nepilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Ievadlekcija par fitnesa industriju. Komercdarbības veidi un reģistrācijas formas Latvijā.Lekcijas1.00auditorija
2Sporta pakalpojumu vadības raksturojums. Biznesa ideja un tās realizēšanas algoritmi. Uzņēmuma funkcionēšana.Lekcijas1.00auditorija
3Sporta un fitnesa mārketings. Mārketinga stratēģija.Lekcijas1.00auditorija
4Sporta kluba vadītāja kompetences. Darba organizācija, sporta pakalpojumu vadīšanas process.Lekcijas1.00auditorija
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Patstāvīgie darbi: 1) Komercdarbības formas apraksts, raksturojums (viens pēc izvēles). 2) Sporta pakalpojuma raksturojums, vadīšanas process. (prezentācija).
Vērtēšanas kritēriji:
Gala vērtējums eksāmens. Vērtēšana sastāv no kumulatīvā eksāmena. Aktīva līdzdalība nodarbībās 20%; patstāvīgā darba izstrāde un prezentācija 40%; ieskaite-tests 40%.
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Eksāmens
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):Eksāmens
Studiju rezultāti
Zināšanas:Sekmīgas studiju kursa apguves rezultātā studējošais spēs: • raksturot, kā apmierināt potenciālos klientus; • izprast un izskaidrot mārketinga nozīmi klientu izpētē un piesaistē; • nosaukt svarīgākos labas lokalizācijas priekšnoteikumus; • izskaidrot, kā veidot klientu plūsmu un organizēt darbu; • pamatot līderības lomu komandā; • izskaidrot misijas un vīzijas, stratēģijas nozīmi klubu vadībā; • raksturot brenda veidošanas nozīmi.
Prasmes:Pēc sekmīgas studiju kursa apguves studenti pratīs izmantot biznesa principus savā ikdienā, sporta kluba darba organizēšanā, sava profesionālā pakalpojuma reklamēšanā, klientu apmierinātības uzlabošanā.
Kompetences:Iegūtās prasmes un kompetences ļaus orientēties komerciālos sporta klubu vadības principos.
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1Bole D. Kā panākt darbinieku uzplaukumu, Turība, 2022
2Burkus D. Jauna vadība. Avots, 2020
3Pauli G. Zilā ekonomika 3.0. Zvaigzne ABC, 2018
4Leitis V. Vadītāja spējas. Avots, 2019
5Praude V., Liniņa I. Pārdošanas vadība. Turība, 2018
Papildu literatūra
1Brennan R., Canning L., McDowell R. Business to business marketing, SAGE publications, 2020
2Clarke C. Digital Marketing for Business, 2022
3Schultz M., Doerr J.E., Frederiksen L., Professional Services Marketing. Willey, 2013
Citi informācijas avoti
1RSU bibliotēkas zinātniskās datu bāzes
2Барнс и Ричардсон «Маркетинговое Дзюдо»
3Funky Business: Talent Makes Capital Dance. Kjell A. Nordström, Jonas Ridderstråle 2007.
4Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs
5Centrālā statistikas pārvalde