Starptautiskais mārketings (SBUEK_163)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Studiju kursa mērķis ir veidot izpratni par starptautiskā mārketinga jēdziena būtību, apskatot to kā aktivitāšu un procesu kopumu mūsdienu starptautiskā biznesa vidē. Izpētīt starptautiskā mārketinga nozīmi patērētāju, klientu, partneru un sabiedrības kontekstā. Kursa ietvaros tiek analizēti starptautiskā biznesa uzsākšanas faktori, pētīta produktu adaptācija dažādiem tirgiem, ņemot vērā starpkultūru atšķirības un mārketinga stratēģiju veidošanu starptautiskajos tirgos un digitālā mārketinga pieejas.
Priekšzināšanas
Nepieciešamas zināšanas mikroekonomikā, makroekonomikā, uzņēmumu organizācijā un vadīšanā, uzņēmuma stratēģijas un politikas veidošanā.
Rezultāti
1. Spēj raksturot starptautiskā mārketinga jēdziena attīstību un novērtēt tā nozīmi uzņēmējdarbībā.
2. Spēj novērtēt starpkultūru atšķirību nozīmi starptautiskajā mārketingā un to ietekmi uz uzņēmuma darbību starptautiskajā vidē.
1. Spēj analizēt mārketinga jaunākās tendences un integrēt tās uzņēmuma mārketinga aktivitātēs.
2. Spēj analizēt starptautisko mārketingu un biznesu veicinošos faktorus.
3. Spēj analizēt preču un pakalpojumu starptautisko pielāgošanu.
1. Spēj organizēt starptautiskā mārketinga pētījumus.
2. Spēj novērtēt starptautiskā mārketinga ārējās vides faktorus un to ietekmi uz uzņēmējdarbību.
3. Spēj novērtēt starptautiskā biznesa uzsākšanu ietekmējošos faktorus.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika, SBIE | 3 | Bakalaurs | Obligāts | Kristīne Blumfelde-Rutka | |
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR | 3 | Bakalaurs | Obligāts | Kristīne Blumfelde-Rutka |