Pārlekt uz galveno saturu
Termina tulkojums
Constructivism

Mācīšanās un mācīšanas teorija, kas balstīta Žana Piažē (Jean Piaget) (1896–1980), Džona Djūija (John Dewey) (1859–1952) un Ļeva Vigotska (Lev Vygotsky) (1896–1934) idejās. Teorija uzsver, ka mācīšanās ir sociāla darbība, tāpēc tā ir jāveicina, studējošajiem ar docētāju pastāvīgi mijiedarbojoties. Studējošais ir aktīvs zināšanu veidošanas dalībnieks. Jaunas zināšanas tiek balstītas uz esošām zināšanām.*

 


* Atsauces: 

  • Lynch, K., Heinze, A., & Scott, E. (2009). Scholarly Collaboration Across Time Zones. In J. Salmons, & L. Wilson (Ed.), Handbook of Research on Electronic Collaboration and Organizational Synergy (pp. 237-249). IGI Global. http://doi:10.4018/978-1-60566-106-3.ch016
  • Torrisi-Steele, G. (2011). Blended Learning Primer. In V. Wang (Eds.), Encyclopedia of Information Communication Technologies and Adult Education Integration (pp. 521-538). IGI Global. http://doi:10.4018/978-1-61692-906-0.ch031
Pedagoģiskā termina kategorija