Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Santa Bormane
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Tirgzinības un reklāma; Uzņēmējdarbības vadība
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība; Statistika

Mērķis

Sniegt zināšanas par biežāk lietotajām kvantitatīvajām metodēm ekonomiska rakstura problēmu risināšanai un pamatprasmes kvantitatīvo metožu pielietošanā.

Priekšzināšanas

Kursa apguvei studentiem nepieciešamas priekšzināšanas matemātikā, makroekonomikā un mikroekonomikā.

Rezultāti

Zināšanas

1.Kursa apguves rezultātā studējošie gūst zināšanas un pārskatu par kvantitatīvās analīzes un datu apstrādes metodēm, kā arī par šo datu izmantošanu uzņēmējdarbībā ekonomiski pamatotu lēmumu pieņemšanā.

Prasmes

1.Kursa apguves rezultātā studējošie iegūst prasmes veikt kvantitatīvo analīzi un datu apstrādi uzņēmējdarbībā tirgus apstākļos.

Kompetences

1.Kursa apguves rezultātā studējošie prot praktiski lietot iegūtās zināšanas par kvantitatīvo analīzes metožu izmantošanu un datu analīzi.

Plānojums

Plānošanas periods:2025. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība22. cikla (Maģistra)ObligātsSanta Bormane
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība22. cikla (Maģistra)ObligātsSanta Bormane