.
Kvantitatīvās analīzes metodes (SBUEK_038)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Santa Bormane
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība; Tirgzinības un reklāma
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Ekonomika; Statistika
Mērķis
Sniegt zināšanas par biežāk lietotajām kvantitatīvajām metodēm ekonomiska rakstura problēmu risināšanai un pamatprasmes kvantitatīvo metožu pielietošanā.
Priekšzināšanas
Kursa apguvei studentiem nepieciešamas priekšzināšanas matemātikā, makroekonomikā un mikroekonomikā.
Rezultāti
Zināšanas
Kursa apguves rezultātā studējošie gūst zināšanas un pārskatu par kvantitatīvās analīzes un datu apstrādes metodēm, kā arī par šo datu izmantošanu uzņēmējdarbībā ekonomiski pamatotu lēmumu pieņemšanā.
Prasmes
Kursa apguves rezultātā studējošie iegūst prasmes veikt kvantitatīvo analīzi un datu apstrādi uzņēmējdarbībā tirgus apstākļos.
Kompetences
Kursa apguves rezultātā studējošie prot praktiski lietot iegūtās zināšanas par kvantitatīvo analīzes metožu izmantošanu un datu analīzi.
Plānojums
Plānošanas periods:2025. gada pavasara semestris
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība, SMBVM | 2 | Maģistrs | Obligāts | Santa Bormane | |
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība, SMBVMe | 2 | Maģistrs | Obligāts | Santa Bormane |