Pedagoģija vides un veselības ilgtspējai (VPUPK_346)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Paplašināt RSU dažādās studiju programmās studējošo zināšanas, prasmes un kompetenci par pedagoģijas nozīmi un lomu sabiedrības izglītošanā vides un veselības ilgtspējas jautājumos un problemātikā, kas saistīti ar vides izmaiņu ietekmi uz veselību un veselības sistēmu ietekmi uz vidi, lai ar mūsdienīgu pedagoģijas stratēģiju palīdzību integrētu tās savā profesionālajā darbā ar klientu/pacientu.
Priekšzināšanas
Savam studiju līmenim, profesijai un specializācijai atbilstošas vispārējas zināšanas. Pamatzināšanas pedagoģijā.
Rezultāti
Iegūst zināšanas un izpratni par pedagoģijas konceptu veselības un vides ilgtspējas kontekstā, vides un veselības problēmu būtību un risināšanas iespējām, likumībām, cēloņu un seku sakarībām, to saturu un nozīmi, kā arī ilgtspējas nozīmi un lomu sabiedrības dzīvē un veselības saglabāšanā.
Analizē un izvērtē vides un veselības problēmas, radoši izmanto pedagoģijas pieejas un instrumentāriju ilgtspējīgu risinājumu izstrādē un ieviešanā savā profesionālajā darbā. Izstrādā un aizstāv savu ilgtspējīgas izglītības koncepciju.
Izprot pedagoģijas nozīmību, kompetenti spriež par vides un veselības problemātiku, atbilstoši integrējot gūtās zināšanas un prasmes profesionālajā vidē. Demonstrē prasmi kompetenti un radoši organizēt savu darbu, kā arī veidot sadarbību ar kolēģiem, klientiem, pacientiem, studentiem. Kritiski un argumentēti meklē un īsteno starpdisciplināras (pedagoģija, vides un sabiedrības veselība, veselības aprūpe u.c.) pieejas. Mērķtiecīgi un patstāvīgi pilnveido savu profesionālo kompetenci.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Brīvās izvēles studiju kursi, C-kursi | 2 | Free choice |