Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Aira Aija Krūmiņa
Studiju tips:Pilna laika
Mērķauditorija:Vecmāšu zinības; Komunikācijas zinātne; Ārstniecība; Veselības vadība; Pedagoģija; Medicīnas pakalpojumi; Civilā un militārā aizsardzība; Sociālā labklājība un sociālais darbs; Rehabilitācija; Vadībzinātne; Māszinības; Dzīvās dabas zinātnes; Bioloģija; Sporta treneris; Klīniskā farmācija; Sociālā antropoloģija; Personu un īpašuma aizsardzība; Tiesību zinātne; Psiholoģija; Politikas zinātne; Farmācija; Zobārstniecība; Uzņēmējdarbības vadība; Tirgzinības un reklāma; Tiesību zinātne; Socioloģija; Sabiedrības veselība; Medicīnas tehnoloģijas; Informācijas un komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Pedagoģija

Mērķis

Paplašināt RSU dažādās studiju programmās studējošo zināšanas, prasmes un kompetenci par pedagoģijas nozīmi un lomu sabiedrības izglītošanā vides un veselības ilgtspējas jautājumos un problemātikā, kas saistīti ar vides izmaiņu ietekmi uz veselību un veselības sistēmu ietekmi uz vidi, lai ar mūsdienīgu pedagoģijas stratēģiju palīdzību integrētu tās savā profesionālajā darbā ar klientu/pacientu.

Priekšzināšanas

Savam studiju līmenim, profesijai un specializācijai atbilstošas vispārējas zināšanas. Pamatzināšanas pedagoģijā.

Rezultāti

Zināšanas

Iegūst zināšanas un izpratni par pedagoģijas konceptu veselības un vides ilgtspējas kontekstā, vides un veselības problēmu būtību un risināšanas iespējām, likumībām, cēloņu un seku sakarībām, to saturu un nozīmi, kā arī ilgtspējas nozīmi un lomu sabiedrības dzīvē un veselības saglabāšanā.

Prasmes

Analizē un izvērtē vides un veselības problēmas, radoši izmanto pedagoģijas pieejas un instrumentāriju ilgtspējīgu risinājumu izstrādē un ieviešanā savā profesionālajā darbā. Izstrādā un aizstāv savu ilgtspējīgas izglītības koncepciju.

Kompetences

Izprot pedagoģijas nozīmību, kompetenti spriež par vides un veselības problemātiku, atbilstoši integrējot gūtās zināšanas un prasmes profesionālajā vidē. Demonstrē prasmi kompetenti un radoši organizēt savu darbu, kā arī veidot sadarbību ar kolēģiem, klientiem, pacientiem, studentiem. Kritiski un argumentēti meklē un īsteno starpdisciplināras (pedagoģija, vides un sabiedrības veselība, veselības aprūpe u.c.) pieejas. Mērķtiecīgi un patstāvīgi pilnveido savu profesionālo kompetenci.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.