Patērētāju uzvedība (SZF_143)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veidot izpratni patērētāju uzvedības un mārketinga stratēģijas mijiedarbes procesu tirgū, apgūstot patērētāju uzvedības izpētes un analīzes metodoloģiju. Kurss iepazīstina studentus ar patērētāju uzvedības pamatiem, padziļināti apgūstot teorētiskās zināšanas.
Priekšzināšanas
Mikroekonomika, makroekonomika.
Rezultāti
1. Spēj interpretēt patērētāju uzvedības un mārketinga stratēģijas mijiedarbes procesu tirgū.
2. Spēj klasificēt patērētājus grupās pēc to kopīgajiem uzvedību ietekmējošajiem faktoriem.
1. Spēj analizēt patērētāju uzvedības tendences un integrēt tās uzņēmuma mārketinga aktivitātēs.
2. Spēj analizēt pirkuma lēmuma pieņemšanas procesu un to ietekmējošos faktorus.
3. Spēj paredzēt patērētāju reakciju uz mārketinga aktivitātēm.
1. Spēj sistematizēt patērētāju uzvedību ietekmējošus faktorus.
2. Spēj novērtēt patērētāju paradumus dažādos reģionos.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR | 4 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Kristīne Blumfelde-Rutka |