Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2.67 / 4
Kursa vadītājs:Kristīne Blumfelde-Rutka
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Vadībzinātne; Tirgzinības un reklāma; Uzņēmējdarbības vadība
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Vadībzinātne; Uzņēmējdarbības vadība

Mērķis

Veidot izpratni patērētāju uzvedības un mārketinga stratēģijas mijiedarbes procesu tirgū, apgūstot patērētāju uzvedības izpētes un analīzes metodoloģiju. Kurss iepazīstina studentus ar patērētāju uzvedības pamatiem, padziļināti apgūstot teorētiskās zināšanas.

Priekšzināšanas

Mikroekonomika, makroekonomika.

Rezultāti

Zināšanas

1. Spēj interpretēt patērētāju uzvedības un mārketinga stratēģijas mijiedarbes procesu tirgū.
2. Spēj klasificēt patērētājus grupās pēc to kopīgajiem uzvedību ietekmējošajiem faktoriem.

Prasmes

1. Spēj analizēt patērētāju uzvedības tendences un integrēt tās uzņēmuma mārketinga aktivitātēs.
2. Spēj analizēt pirkuma lēmuma pieņemšanas procesu un to ietekmējošos faktorus.
3. Spēj paredzēt patērētāju reakciju uz mārketinga aktivitātēm.

Kompetences

1. Spēj sistematizēt patērētāju uzvedību ietekmējošus faktorus.
2. Spēj novērtēt patērētāju paradumus dažādos reģionos.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.