.
Patērētāju uzvedība (SZF_143)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
ECTS:4
Kursa vadītājs:Kristīne Blumfelde-Rutka
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Tirgzinības un reklāma; Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:-
Rezultāti
Zināšanas
1.1. Spēj interpretēt patērētāju uzvedības un mārketinga stratēģijas mijiedarbes procesu tirgū.
2. Spēj klasificēt patērētājus grupās pēc to kopīgajiem uzvedību ietekmējošajiem faktoriem.
Prasmes
1.1. Spēj analizēt patērētāju uzvedības tendences un integrēt tās uzņēmuma mārketinga aktivitātēs.
2. Spēj analizēt pirkuma lēmuma pieņemšanas procesu un to ietekmējošos faktorus.
3. Spēj paredzēt patērētāju reakciju uz mārketinga aktivitātēm.
Kompetences
1.1. Spēj sistematizēt patērētāju uzvedību ietekmējošus faktorus.
2. Spēj novērtēt patērētāju paradumus dažādos reģionos.
Plānojums
Plānošanas periods:2025. gada pavasara semestris
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais mārketings un reklāma | 4 | 1. cikla (Bakalaura) | Ierobežota izvēle | Kristīne Blumfelde-Rutka |