Klīniskā prakse: psihiskā veselība (REK_284)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Pielietot iepriekš apgūtās teorētiskās zināšanas praktiski, pilnveidot praktiskās iemaņas, nostiprināt savu kompetenci, lai spētu patstāvīgi strādāt kā ergoterapeits psihiskās veselības aprūpes jomā.
Priekšzināšanas
Novērtēšanas metodoloģija ergoterapija, psiholoģijas pamati profesionālajā darbībā, filozofija un medicīnas ētika, konceptuālie prakses modeļi, funkcionālo spēju ierobežojumu novērtēšana un klasifikācija, radošās aktivitātes ergoterapijā, psihiatrija ergoterapijā, ergoterapija geriatrijā un gerontoloģijā.
Rezultāti
Students spēs atrast, izvēlēties un izskaidrot ergoterapeita taktiku darbā ar dažādu psihisku nozoloģiju pacientiem un personām ar garīgās attīstības, uzvedības un neiroloģiskās attīstības traucējumiem, dažādos prakses kontekstos.
Students spēs sistematizēti savākt informāciju, novērtēt pacientu, ievērot ētikas normas un konfidencialitāti. Komunicēt, veidot terapeitiskas attiecības un sadarboties ar pacientu, citiem profesionāļiem. Plānot, dokumentēt terapijas procesu un novērtēt tā efektivitāti. Pratīs organizēt un vadīt grupu nodarbības. Spēs plānot un izmantot laiku efektīvi.
Spēs noformulēt un analizēt personu ar psihiskās veselības traucējumiem nodarbes veikšanas grūtības, izstrādāt un realizēt terapijas plānu pēc Ergoterapeita prakses procesa struktūras.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Ergoterapija, RFE | 7 | Bakalaurs | Obligāts | Ieva Rugina, Ināra Lomonovska, Anita Gžibovska, Madara Miķelsone, Zane Golovanova, Anda Beķere, Nataļja Cīrule, Ilze Baltiņa-Mežgaile, Dita Rituma, Jana Bernadska, Herta Indriča, Vladlena Buravcova |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Ergoterapija, RFE | 8 | Bakalaurs | Obligāts |