Bērncentrēta pieeja pielāgotās fiziskās aktivitātēs (LSPA_153)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt pamatzināšanas par fizisko aktivitāšu mērķi, holistiska pieejas teorijām pielāgotās fiziskās aktivitātēs, par iekļaušanas/ atbalsta līmeņiem (LRE), par mērķu/uzdevumu plānošana un formulēšanua PFA.
Priekšzināšanas
Vispārējā vidējā izglītība.
Rezultāti
1. Demonstrēt vispusīgas un sporta nozarei raksturīgās zināšanas par holistiskās pieejas izglītībā teorijām pielāgotās fiziskās aktivitātēs. Audzēkņu Studiju sekmju novērtēšanu, kuriem ir SIV, par pamatu ņemot viņu individuālā izglītības plāna (IIP) mērķus; par piemērotiem izglītības mērķu novērtēšanas instrumentiem, lai novērtētu audzēkņu sekmes, par pamatu ņemot viņu IIP.
2. Izmantot individuāli atbilstošu novērtējumu saskaņā ar IIP. Novērtēt pielāgotās Studiju programmas piemērotību audzēkņiem ar SIV.
3. Pielietot Studiju programmas piemērotības izvērtējumu individuālajām vajadzībām un spējām. Izmantoto mācīšanas un atbalsta stratēģiju efektivitāti.
4. Novērtēt izmantoto mācīšanas stratēģiju individuālās piemērotības principus PFA. Novērtēt izmantoto atbalsta stratēģiju piemērotību. Izmantot PFA satura zināšanas praktiskajā darbībā – sastādot PFA nodarbības konspektus skolas sporta un veselības stundām.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sporta un izglītības speciālists (pielāgoto fizisko aktivitāšu speciālists izglītībā), PVAS | 1 | Pirmais līmenis | Ierobežota izvēle |