Integrētā mārketinga komunikācija (KSK_111)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Iepazīstināt studentus ar integrēto mārketinga komunikāciju (turpmāk – IMK), tās būtību, elementiem un to savstarpējo mijiedarbību vienota stratēģiskā mērķa sasniegšanā; attīstīt studentu pētnieciskās un kritiskās analīzes spējas; veicināt publiskās uzstāšanās iemaņas.
Priekšzināšanas
Zināšanas par komunikācijas procesu, tā elementiem un elementu savstarpējo mijiedarbību; zināšanas un iemaņas komunikācijas plānošanā; prasmes veikt sociālo zinātņu jomai atbilstošus pētījumus.
Rezultāti
Zināt par IMK konceptu, to veidojošajiem elementiem un IMK plānošanu.
Prast sagatavot IMK plānu, izvēlēties piemērotāko stratēģiju un komunikācijas elementus, tā veidojot vienotu mārketinga komunikācijas vēstījumu.
Spēt izstrādāt organizācijas mārketingu mērķu sasniegšanai piemērotāko komunikatīvo risinājumu.