.
Integrētā mārketinga komunikācija (KSK_111)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
ECTS:4.5
Kursa vadītājs:Ruta Siliņa
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija
Rezultāti
Zināšanas
1.Zināt par IMK konceptu, to veidojošajiem elementiem un IMK plānošanu.
Prasmes
1.Prast sagatavot IMK plānu, izvēlēties piemērotāko stratēģiju un komunikācijas elementus, tā veidojot vienotu mārketinga komunikācijas vēstījumu.
Kompetences
1.Spēt izstrādāt organizācijas mārketingu mērķu sasniegšanai piemērotāko komunikatīvo risinājumu.