Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:4.5
Kursa vadītājs:Ruta Siliņa
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija

Mērķis

Iepazīstināt studentus ar integrēto mārketinga komunikāciju (turpmāk – IMK), tās būtību, elementiem un to savstarpējo mijiedarbību vienota stratēģiskā mērķa sasniegšanā; attīstīt studentu pētnieciskās un kritiskās analīzes spējas; veicināt publiskās uzstāšanās iemaņas.

Priekšzināšanas

Zināšanas par komunikācijas procesu, tā elementiem un elementu savstarpējo mijiedarbību; zināšanas un iemaņas komunikācijas plānošanā; prasmes veikt sociālo zinātņu jomai atbilstošus pētījumus.

Rezultāti

Zināšanas

1.Zināt par IMK konceptu, to veidojošajiem elementiem un IMK plānošanu.

Prasmes

1.Prast sagatavot IMK plānu, izvēlēties piemērotāko stratēģiju un komunikācijas elementus, tā veidojot vienotu mārketinga komunikācijas vēstījumu.

Kompetences

1.Spēt izstrādāt organizācijas mārketingu mērķu sasniegšanai piemērotāko komunikatīvo risinājumu.