.
Starptautiskais reklāmas tirgus un tā attīstība (SBUEK_069)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
ECTS:4.5
Kursa vadītājs:Santa Bormane
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Tirgzinības un reklāma
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:-
Rezultāti
Zināšanas
1.Izprot reklāmas konceptu izstrādi un to pielietošanas iespējas uzņēmuma/ organizācijas mērķu sasniegšanai un konkurētspējas palielināšanai.
Prasmes
1.Spēj izstrādāt veiksmīgu reklāmas kampaņas plāna projektu, pielietojot dažādus elementus, kas iekļaujami reklāmas vides, preses maketos, Interneta reklāmās, Audio, video klipos.
Kompetences
1.Visaptveroša izpratne par reklāmas vietu un lomu organizācijas (institūcijas, uzņēmuma) veiksmīgā darbībā. Prot analizēt, un, nepieciešamības gadījumā, dot arī vērtīgus ieteikumus kā veiksmīgāk risināt ar reklāmu saistītus jautājumus dažādos uzņēmumos un organizācijās.