Pedagoģija sociālajā darbā (VPUPK_287)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Padziļināt studējošo zināšanas par pedagoģijas pamatjautājumiem sociālā darba kontekstā, pilnveidot iegūtas prasmes personīgajā izaugsmē un profesionālajā vidē ar klientiem konkrētās mērķgrupās – pusaudžiem jauniešiem, ģimenēm u.c. Sekmēt studējošo gatavību iesaistīties sociālo problēmu risināšanā ar korekti izvēlētām atbilstošām pedagoģijas metodēm, vienlaikus apzinoties potenciālos riskus nākotnes sabiedrībai.
Priekšzināšanas
Ievads studijās, ievads psiholoģijā.
Rezultāti
• raksturo pedagoģijas kategorijas, vēsturisko attīstību un perspektīvas sociālā darba kontekstā
• pārzina pedagoģijas metodes un izmantošanas iespējas darbā ar jauniešiem, pusaudžiem, ģimenēm
• novērtē sociālā darbinieka lomu pedagoģiskā procesa vadīšanā saskarsmē ar klientu.
• mērķtiecīgi atlasa, kritiski izvērtē, analizē un strukturē dažādus informācijas avotus un lieto tos profesionālām vajadzībām
• izvēlas piemērotas pedagoģiskās stratēģijas, konkrētu problēmsituāciju risināšanai
• vada pedagoģisko procesu un prasmīgi komunicē visdažādākajās sabiedrības mikro un makro struktūrās.
• izstrādā argumentēti pamatotu APE modelim atbilstošu zinātniskā raksta analīzi, aizstāv savu un kritiski izvērtē autoru viedokli
• izstrādā sociālā darbinieka profesionālajai darbībai atbilstošu interešu izglītības vai pieaugušo neformālās izglītības programmu konkrētai mērķauditorijai.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sociālais darbs, SDN | 1 | Bakalaurs | Obligāts | Aira Aija Krūmiņa |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sociālais darbs, SD | 2 | Bakalaurs | Obligāts | Aira Aija Krūmiņa |