Aktīvā mācīšanās
Mācīšanās un mācīšanas stratēģija, kurā studējošie tiek iedrošināti mērķtiecīgi līdzdarboties studiju procesā, lai kāpinātu izziņas (kognitīvās) darbības līmeņus un reflektētu par gūto mācīšanās pieredzi. Docētājs virza un atbalsta studējošos meklējumdarbībā, problēmsituāciju risināšanā un subjektīvi jaunu zināšanu atklāšanā. Šādā studiju procesā studējošie ieņem aktīvu lomu un intensīvi mācās, nevis pasīvi klausās docētājā.*
* Atsauce: Papadopoulou, P., Chui, K. T., Daniela, L., & Lytras, M. D. (2019). Virtual and Augmented Reality in Medical Education and Training: Innovative Ways for Transforming Medical Education in the 21st Century. In M. Lytras, N. Aljohani, L. Daniela, & A. Visvizi (Ed.), Cognitive Computing in Technology-Enhanced Learning (pp. 109-150). IGI Global. DOI: 10.4018/978-1-5225-9031-6.ch006