Āra aktivitātes III (LSPA_110)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Dot iespēju studentiem apgūt (teorētiski un praktiski) daudzveidīgas āra aktivitātes, to plānošanu, organizēšanu, vadīšanu.
Priekšzināšanas
Nepieciešamas zināšanas āra aktivitātēs I, āra aktivitātēs II, vispārīgā pedagoģijā, attīstības, sociālā un saskarsmes psiholoģijā, tūrisma un orientēšanās pamatos un didaktikā, pirmā palīdzībā, higiēnā, sporta teorijā,pedagoģiskā pilnveide rekreācijā.
Rezultāti
1. Students zinās velo pārgājiena plānošanas, organizēšanas, analīzes aspektus. raksturojumu.
2. Zinās normatīvos aktus saistībā ar rekreācijas pasākumu organizēšanu (publisku pasākumu saskaņošanu).
3. Zinās rekreātīvu kalnu pārgājienu raksturojumu, drošību un organizēšanas iespējas.
4. Zinās kā izstrādāt riska vadības plānu rekreātīvām aktivitātēm.
5. Students prot izplānot, realizēt un izvērtēt velo pārgājienu. Spēs strādāt gan individuāli, gan komandā.
6. Students prot izplānot, realizēt un izvērtēt rekreatīvu pasākumu bērniem un jauniešiem, tai skaitā ar īpašām vajadzībām. Spēs strādāt gan individuāli, gan komandā.
7. Sadarboties ar citām organizācijām (t.sk. pašvaldības) publisku pasākumu organizēšanā bērniem un jauniešiem. Spēja vadīt rekreācijas pakalpojumu projektus.
8. Patstāvīgi pielietot zināšanas un prasmes velo pārgājiena plānošanā, organizēšanā, vadīšanā, izvērtēšanā.
9. Patstāvīgi pielietot zināšanas un prasmes rekreātīvā pasākumā bērniem un jauniešiem - plānošanā, organizēšanā, vadīšanā, izvērtēšanā.
10. Spēs saskatīt, identificēt un novērtēt vides resursu pieejamību, kapacitāti un ilgstpējību (velo pārgājienā).
11. Spēs izteikties, lietojot profesionālo terminoloģiju un jēdzienus, komunicēt (t.sk. angļu valodā) ar grupu studentu organizētajos āra aktivitāšu pasākumos. Spēs izmantot informācijas un kumunikācijas tehnoloģijas, ētikas pamatprincipus, organizējot rekreatīvas aktivitātēs.