.
Biznesa pētījumu metodoloģija (SBUEK_176)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
Kredītpunkti / ECTS:4 / 6
Kursa vadītājs:Romāns Putāns
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne; Tirgzinības un reklāma
Valoda:Angļu
Zinātnes nozare:Ekonomika
Mērķis
Sniegt studentiem zināšanas un praktiskās iemaņas pētniecisko darbu veikšanai.
Priekšzināšanas
Zināšanas statistikas metodēs, mikro un makro ekonomikā.
Rezultāti
Zināšanas
Studējošie iegūs zināšanas par pētījumu pamatprincipiem, pētījuma etapiem, kvantitatīvajiem un kvalitatīvajiem pētījuma veidiem, to priekšrocībām un trūkumiem, par izlases veidiem, izlases veidošanas pamatprincipiem un reprezentācijas kļūdu.
Prasmes
Studējošie, kuri sekmīgi apgūs šo studiju kursu, pratīs pielietot kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes ekonomisko procesu analīzē un vadības lēmumu izstrādē.
Kompetences
Studējošie spēs klasificēt kopas, veikt matricu ekonomisko interpretāciju, izskaidrot funkciju pētīšanas algoritmu, definēt finanšu matemātikas jēdzienus.
Plānojums
Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais bizness un jaunuzņēmumu darbība, IBSEeng | 1 | Bakalaurs | Obligāts | Romāns Putāns, Mirdza Kursīte |