Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:3 / 4.5
Kursa vadītājs:Henrijs Kaļķis
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
Studiju kursa aprakstsPilns apraksts
Zinātnes nozare:Vadībzinātne

Mērķis

Sniegt studējošajiem zināšanas par e-mārketingu un e-komerciju starptautiskajā biznesā.

Priekšzināšanas

Mārketinga un starptautiskā mārketinga teorijā un vadīšanā.

Rezultāti

Zināšanas

Studiju kursa apguves rezultātā studējošie iegūst zināšanas par e-mārketingu starptautiskajā biznesā, par tā attīstības perspektīvām, par e-mārketinga pielietošanas iespējām starptautiskajā biznesā.

Prasmes

Studējošie pratīs organizēt, vadīt un kontrolēt e-mārketinga aktivitātes starptautiskajā biznesā.

Kompetences

Studējošie iegūs spējas patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt mūsdienu darba komandā, lai veiksmīgi organizētu un vadītu e-mārketinga aktivitātes starptautiskajā biznesā.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.