.
E-mārketinga stratēģijas starptautiskajā biznesā (SBUEK_100)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
Kredītpunkti / ECTS:3 / 4.5
Kursa vadītājs:Henrijs Kaļķis
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
Studiju kursa aprakstsPilns apraksts
Zinātnes nozare:Vadībzinātne
Mērķis
Sniegt studējošajiem zināšanas par e-mārketingu un e-komerciju starptautiskajā biznesā.
Priekšzināšanas
Mārketinga un starptautiskā mārketinga teorijā un vadīšanā.
Rezultāti
Zināšanas
Studiju kursa apguves rezultātā studējošie iegūst zināšanas par e-mārketingu starptautiskajā biznesā, par tā attīstības perspektīvām, par e-mārketinga pielietošanas iespējām starptautiskajā biznesā.
Prasmes
Studējošie pratīs organizēt, vadīt un kontrolēt e-mārketinga aktivitātes starptautiskajā biznesā.
Kompetences
Studējošie iegūs spējas patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt mūsdienu darba komandā, lai veiksmīgi organizētu un vadītu e-mārketinga aktivitātes starptautiskajā biznesā.
Plānojums
Kursa plāns patreiz nav pieejams.