Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Tatjana Muravska
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:Visiem līmeņiem
Mērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne; Komunikācijas zinātne; Pedagoģija; Politikas zinātne; Sabiedrības veselība; Sociālā antropoloģija; Sociālā labklājība un sociālais darbs; Socioloģija; Tiesību zinātne; Uzņēmējdarbības vadība
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība; Reģionālā ekonomika

Mērķis

Kursa mērķis ir sniegt studentiem zināšanas un stiprināt studentu analītiskās prasmes par ES ārējo attiecību sociāli ekonomiskajiem aspektiem, īpaši attiecībā uz tā saucamo „AAA” (Triple A) reģionu valstīm, t.i., Ziemeļamerikas, Latīņamerikas, Āzijas un Āfrikas valstīm.

Priekšzināšanas

Ekonomikas pamatzināšanas.

Rezultāti

Zināšanas

1.Pēc kursa prasību sekmīgas nokārtošanas studenti būs ieguvuši zināšanas par ES darbību un tās ekonomisko un sociālo politiku ES ārējo attiecību kontekstā, fokusējoties uz AAA reģionu valstīm. Tāpat studenti gūs sapratni un zināšanas par sociāli ekonomiskajām tendencēm AAA reģionu valstīs, kā arī ES iestāžu lēmumu pieņemšanas procesu un tā ietekmi uz ekonomiskajiem un sociālajiem procesiem Āzijas, Centrālāzijas, Āfrikas, kā arī Amerikas kontinenta valstīs.

Prasmes

1.Studenti iegūs prasmes:
• novērtēt un skaidrot sociāli ekonomiskus un politiskus notikumus un to attīstību Eiropā ārējā sfērā;
• analizēt ES ārējo sociālo un ekonomisko politiku, izmantojot dažādas analīzes metodes un instrumentus;
• izstrādāt priekšlikumus nepieciešamajiem uzlabojumiem ES darbībā attiecībā uz ekonomikas un sociālās politikas jautājumiem mērķa valstīs;
• novērtēt un analizēt ES sadarbības attīstības un tirdzniecības politikas.

Kompetences

1.Studenti spēj, veicot patstāvīgu, kritisku analīzi, pielietot ekonomiskas metodes ES sociālo un ekonomisko politiku analīzei, veikt tirdzniecības darbības ekonomisko parametru novērtējumu un novērtēt ES un PTO sistēmas darbības būtību.