Ievads mutes veselības pētniecībā (ZTMVK_079)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Šī studiju kursa mērķis ir sniegt studentiem zināšanas, attīstīt prasmes un kompetences, lai viņi spētu ar zinātniskām metodēm atrast atbildes uz klīniskiem jautājumiem, galvenokārt, izprotot zinātnisko metodoloģiju tādā līmenī, lai spētu lasīt un kritiski analizēt zinātnisko literatūru.
Priekšzināšanas
Ievads specialitātē, Biostatistika
Rezultāti
Atpazīs zinātniskās metodikas principus.
Identificēs mūsdienu medicīnas zinātnes veiksmes un problēmas.
Atpazīs uz pierādījumiem balstītas medicīnas konceptu.
Atpazīs pamata klīniskās-epidemioloģiskās pētniecības dizainus.
Identificēs pētījuma jautājumus.
Atšķirs medicīnas informācijas interneta vietnes pacientiem un profesionāļiem.
Pazīs biomedicīnas meklēšanas pārlūkus publicētai literatūrai.
Identificēs ētikas principus biomedicīnas pētījumos.
Identificēs ētiku regulējošos dokumentus medicīnas zinātnē.
Atpazīs galvenās ētikas problēmas zinātnē.
Atpazīs pētījumu dizainus.
Veiks meklēšanu medicīnas informācijas interneta vietnēs un pārbaudīt tās ticamību.
Veiks medicīnas informācijas meklēšanu datubāzēs, izmantojot meklēšanas pārlūkus.
Pielietos medicīniskās informācijas ticamības un kvalitātes izvērtēšanas kritērijus.
Noteiks pētījuma dizainu pēc publikācijā aprakstītās metodikas.
Šis kurss nodrošina kompetences, kas ļauj studentam atpazīt pētījumu nozīmi klīniskajā praksē un pamatprasmes medicīniskās
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Zobārstniecība, ZF | 7 | Maģistrs | Obligāts | Ilze Maldupa, Daiga Spila, Anda Slaidiņa, Inga Znotiņa, Jūlija Kalniņa | |
Zobārstniecība, SSNSF | 7 | Maģistrs | Obligāts | Sergio Andres Uribe Espinoza, Inga Znotiņa, Ilze Maldupa |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Zobārstniecība, SSNSFz | 7 | Maģistrs | Obligāts | Sergio Andres Uribe Espinoza, Inga Znotiņa |