Inovatīvas informācijas komunikāciju tehnoloģijas un metodes sporta pedagoģijā (LSPA_203)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Iepazistināt studentus ar mūsdienīgām informācijas komunikāciju tehnoloģijām (turpmāk-IKT) un to pielietošanas metodēm sporta pedagoģijā, gan nodrošinot labāku IKT integrāciju mācību procesā un praksē, gan stiprinot sadarbības prasmes darbā ar IKT. Šis praktisks kurss iepazīstinās studentus arī ar esošajiem digitālā satura veidošanas un organizēšanas rīkiem un modeļiem, ko varēs pielietot patstāvīgi saskaņā ar dažādiem reālas pasaules scenārijiem.
Šis kurss ietver uz projektiem orientētu problēmu risināšanas (turpmāk-POPBL) apguves modeli, kura mērķis ir saskaņot studentu prasmes ar industrijas vajadzībām, kas attiecīgi nodrošina, ka students iegūst nepieciešamo praktisko pieredzi un zināšanas reālistiska projekta realizācijas laikā.
Priekšzināšanas
Apgūti studiju kursi: Izglītības psiholoģija skolotājiem, Skolotāju profesionālās prasmes, Sociāli emocionālā mācīšanās, Pedagoģiskā procesa tiesiskie aspekti, Mācīšana un mācīšanās dažādības kontekstā, Vispārīgā un fizisko aktivitāšu bioķīmija, Cilvēka anatomija un dinamiskā anatomija, Volejbola pamati un metodika, Vieglatlētikas vingrinājumu pamati un metodika, Peldēšanas pamati un metodika, Vingrošanas pamati un metodikas, Ritmika un ritmiskās kombinācijas, Sporta vēsture, Sporta filosofija, Sports multikulturālā vidē un Olimpiskā izglītība, Projektu izstrāde, Skolotāju prakse 1 un ir pieredze darbā ar datoru.
Rezultāti
1. Pārzina svarīgākās digitālās tehnoloģijas izglītībā un to pielietojumu piemērus.
2. Pārzina digitālos risinājumus mācību satura izveidei un mācību līdzekļu izstrādei.
3. Izprot un novērtē digitālo risinājumu un IKT rīku izmantošanas nozīmi mācīšanās rezultātu sasniegšanā, kā arī mācību programmu un metodiku veidošanā.
4. Pārzina IKT rīkus grupvadībai un pozitīvas saskarsmes veidošanai.
5. Pārzina inovācijas metodisku materiālu izstrādē.
6. Prot integrēti lietot tehnoloģiju zināšanas izglītojamā individuālās attīstības vajadzībām atbilstoša un dzīves pietuvināta procesa situācijām mācību īstenošanai.
7. Spēj mērķtiecīgi lietot IKT.
8. Spēj pielāgot mācību metodiku atbilstoši sasniedzamajiem mācīšanās rezultātiem, individualizējot un personalizējot mācību procesu ar IKT rīkiem.
9. Prot jēgpilni lietot digitālās mācību tehnoloģijas un rīkus.
10. Spēj orientēties inovatīvajos digitālajos rīkos un lietotnēs.
11. Spēj izmantot IKT iespējas studentu pētnieciskās darbības nodrošināšanai un digitālos rīkus vērtēšanas un atgriezeniskās saites gūšanai.
12. Plāno starpdisciplināru, individualizētu un personalizētu, elastīgu mācību procesu, nodrošinot izglītojamā individuālo mācīšanās mērķu sasniegšanu, pielietojot atbilstošus IKT rīkus.
13. Integrēti lieto tehnoloģiju zināšanas izglītojamā individuālās attīstības vajadzībām un sasniedzamajiem mācīšanās rezultātiem atbilstoša un dzīves situācijām pietuvināta mācību procesa īstenošanai.
14. Mērķtiecīgi un kritiski izvēlas un mācību procesā integrē dažādas mācību tehnoloģijas, kā arī izvērtē ar digitālo tehnoloģiju lietošanu saistītos riskus.
15. Identificē drošību virtuālajā vidē.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Veselība, fiziskā aktivitāte un drošība (sporta un veselības skolotājs), VMSNz | 3 | Bakalaurs | Obligāts | ||
Veselība, fiziskā aktivitāte un drošība (sporta, veselības un valsts aizsardzības mācības skolotājs), VASNz | 3 | Bakalaurs | Obligāts |