Izglītības psiholoģija pedagogiem (LSPA_166)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Apgūt galvenās izglītības psiholoģijas teorētiskos jautājumus, saistot teoriju ar pedagogu praktisko darbību izglītības iestādē.
Priekšzināšanas
Vispārējā vidējā izglītība.
Rezultāti
1. Analizē, formulē, izskaidro, atpazīst, apraksta, attēlo, salīdzina bērnu, pusaudžu, jauniešu kognitīvās attīstības īpatnības un to sakarības klasisko atziņu skatījumā.
2. Kategorizē motīvus bērna psihosociālās attīstības kontekstā.
3. Izprot formālo un neformālo savstarpējo attiecību sistēmu mazajās grupās.
4. Salīdzina un kritiski izvērtē klasisko teoriju atzinumus ar mūsdienu pētījumiem attīstības psiholoģijā.
5. Demonstrē prasmi analizēt Studiju procesu un pedagoga personības profesionālos un personīgos aspektus.
6. Prot lietot konfliktsituāciju diagnosticējošo instrumentāriju un to risināšanas metodikas.
7. Analizē notikumus, raksturo bērnu vai grupas uzvedību.
8. Novērtē izglītojamo individuālās attīstības un mācīšanās vajadzības, savas kognitīvās, sociālās un emocionālās kompetences un to iespējamo mijiedarbību pedagoģiskajā procesā.
9. Novērtē bērnu mācīšanās un saskarsmes grūtības biheiviorālo, kognitīvo un sociāli kognitīvo aspektu kontekstā un sniedz priekšlikumus to risināšanai.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sporta un izglītības speciālists (pielāgoto fizisko aktivitāšu speciālists izglītībā), PVAS | 2 | Pirmais līmenis | Obligāts | ||
Sporta un izglītības speciālists (pirmsskolas sporta skolotājs), PSS | 2 | Pirmais līmenis | Obligāts | ||
Sporta un izglītības speciālists (sporta veida treneris), SVT | 2 | Pirmais līmenis | Obligāts |