Izglītības psiholoģija pedagogiem (LSPA_166)
Īsumā par studiju kursu
Rezultāti
1.1. Analizē, formulē, izskaidro, atpazīst, apraksta, attēlo, salīdzina bērnu, pusaudžu, jauniešu kognitīvās attīstības īpatnības un to sakarības klasisko atziņu skatījumā.
2. Kategorizē motīvus bērna psihosociālās attīstības kontekstā.
3. Izprot formālo un neformālo savstarpējo attiecību sistēmu mazajās grupās.
1.4. Salīdzina un kritiski izvērtē klasisko teoriju atzinumus ar mūsdienu pētījumiem attīstības psiholoģijā.
5. Demonstrē prasmi analizēt Studiju procesu un pedagoga personības profesionālos un personīgos aspektus.
6. Prot lietot konfliktsituāciju diagnosticējošo instrumentāriju un to risināšanas metodikas.
1.7. Analizē notikumus, raksturo bērnu vai grupas uzvedību.
8. Novērtē izglītojamo individuālās attīstības un mācīšanās vajadzības, savas kognitīvās, sociālās un emocionālās kompetences un to iespējamo mijiedarbību pedagoģiskajā procesā.
9. Novērtē bērnu mācīšanās un saskarsmes grūtības biheiviorālo, kognitīvo un sociāli kognitīvo aspektu kontekstā un sniedz priekšlikumus to risināšanai.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sporta un izglītības speciālists (pirmsskolas sporta skolotājs) | 2 | Īsā cikla (Pirmā līmeņa) | Obligāts | Agita Ābele | |
Sporta un izglītības speciālists (pielāgoto fizisko aktivitāšu speciālists izglītībā) | 2 | Īsā cikla (Pirmā līmeņa) | Obligāts | Agita Ābele | |
Sporta un izglītības speciālists (sporta veida treneris) | 2 | Īsā cikla (Pirmā līmeņa) | Obligāts | Agita Ābele |