Jaunrade pētniecībā un pedagoģijā (JF_414)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veicināt studentu izpratni par zinātniski pētnieciskās jaunrades būtību, pedagoģijas teoriju un principiem, attīstot pedagoģiskā darba pamata prasmes un iemaņas.
Priekšzināšanas
Loģika un pētnieciskā darba metodoloģija bakalaura studiju programmas līmenī.
Rezultāti
Studenti iegūs zināšanas par individuālajā pētnieciskajā darbā sasniegtās zinātniskās patiesības būtību un izpausmes īpatnībām. Attīstīs zinātniskās pētniecības prasmes, nodrošinot iespējas piedalīties nacionāla un starptautiska līmeņa pētniecības projektos.
Iegūs pedagoģiskā darba teorētiskās zināšanas, apgūs zināšanas didaktikā, apgūs mācīšanas un mācīšanās principus.
Studiju kursa apguves rezultātā studenti spēs veikt patstāvīgu pētniecisku darbību pielietojot jaunākās analītiskās pētniecības metodes, sagatavot veikto pētījuma ziņojumus, prezentācijas.
Spēs patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas un praktiskas problēmas, pamatot lēmumus, kā arī, nepieciešamības gadījumā veikt papildu analīzi.
Studenti izpratīs pedagoģiskā darba pamatiemaņu būtību, pedagoģisko attiecību veidošanās modeļus.
Attīstīs analītiskās domāšanas iemaņas, inovatīvās domāšanas prasmes un kreativitāti, profesionālās un komunikācijas prasmes, kas būtu par pamatu radošas personības izveidei.
Pratīs augstā kompetences līmenī izmanot pētījumu rezultātā iegūtās teorētiskās un empīriskās zināšanas.
Spēs pielietot iegūtās zināšanas turpmākā studiju procesā un tiesību speciālistu praksē.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Tiesību zinātne, TZMp | 2 | Maģistrs | Obligāts | Lolita Vilka, Aivars Stankevičs, Daiga Spila |