Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Ivans Jānis Mihailovs
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne

Mērķis

Attīstīt izpratni par lobēšanas jēdzienu, procesu un pielietojumu. Kurss sniedz gan teorētiskas zināšanas par lobēšanas procesu ārvalstīs un tā ieviešanu Latvijā, gan praktisku ieskatu lobēšanas stratēģiju izstrādē. Kursa ietvaros studējošajiem piedāvātas teorētiskas zināšanas par lobija fenomenu un dažādām interešu pārstāvniecības institūcijām. Kurss apvieno sevī teorētiskās zināšanas par dažādu valstu politiskās un pilsoniskās, ekonomiskās un „nelegālās” lobēšanas veidiem. Kursa ietvaros nodrošināta iespēja praktiskajos uzdevumos apgūt lobēšanas instrumentus, attīstīt stratēģiskās plānošanas un vadības prasmes.

Priekšzināšanas

Zināšanas par valsts pārvaldes struktūru, lēmumu pieņemšanas procesu, aktuāliem politiskiem notikumiem, Latvijas likumdošanas procesu.

Rezultāti

Zināšanas

Izprot lobēšanas un interešu pārstāvniecības būtību, zina pamatprincipus un modeļus.

Prasmes

Analizē lobēšanas izpausmes, spēj skaidrot aktuālas tendences.

Kompetences

Spēj izveidot, pamatot un prezentēt interešu pārstāvniecības/lobēšanas kampaņas plānu, spēj pētīt lobēšanas izpausmes.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Stratēģiskā un sabiedrisko attiecību vadība, SSAM1MaģistrsIerobežota izvēleAndris Grafs