Mācīšana un mācīšanās dažādības kontekstā (LSPA_200)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sekmēt studentu profesionālās kompetences attīstību mācīšanas un mācīšanās organizācijā un vadībā dažādības kontekstā attīstību.
Priekšzināšanas
Vispārējā vidējā izglītība.
Rezultāti
1. Iekļaujošas, bērncentrētas, drošas, ergonomiskas un attīstošas mācību vides veidošanas likumsakarības.
2. Mācību procesa plānošana, īstenošana un skolēnu snieguma vērtēšana.
3. Pedagoģijas vēstures un zinātnes aktualitātes un jaunākajiem pētījumiem izglītībā.
4. Noteikt aktuālus izglītības problēmu cēloņus ikdienas darbā un plānot mērķtiecīgu to risinājumu.
5. Paust konstruktīvu attieksmi, diskutēt par pedagoģiskās darbības ieguldījumu skolēnu dzīves kvalitātes uzturēšanā, demonstrējot sadarbības un komunikācijas prasmes.
6. Identificēt skolēnu individuālās vajadzības un izvirzīt konkrētus sasniedzamos mācīšanās mērķus, definēt sasniedzamos rezultātus, izvēlēties mācību metodes un plānot starpdisciplināru, individualizētu un personalizētu mācību procesu.
7. Veidot skaidrus snieguma un izaugsmes vērtēšanas kritērijus un pārbaudes veidus.
8. Analizēt mācīšanās rezultātus un sekot skolēna izaugsmei, identificēt mācīšanās snieguma uzlabošanai nepieciešamos atbalsta pasākumus.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Veselība, fiziskā aktivitāte un drošība (sporta un veselības skolotājs), VMSNz | 1 | Bakalaurs | Obligāts | ||
Veselība, fiziskā aktivitāte un drošība (sporta, veselības un valsts aizsardzības mācības skolotājs), VASNz | 1 | Bakalaurs | Obligāts |