.
Mārketinga vadības aktualitātes (DN_132)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Doktorantūras nodaļa
Kredītpunkti / ECTS:4 / 6
Kursa vadītājs:Jeļena Šalkovska
Līmenis:3. cikla (Doktora)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība
Studiju kursa aprakstsPilns apraksts
Zinātnes nozare:Ekonomika; Tirgzinība
Mērķis
Sniegt zināšanas par mūsdienu mārketinga vadīšanas aktualitātēm, kā arī pielāgot mārketinga procesa vadīšanu atbilstoši straujajām izmaiņām mūsdienu mārketinga vidē, kā arī nostiprināt šīs zināšanas praktiskajās nodarbībās.
Priekšzināšanas
Mārketings, starptautiskais mārketings.
Rezultāti
Zināšanas
Studējošie iegūs un nostiprinās jaunu informāciju un zināšanas par mārketinga vadības aktualitātēm mūsdienu periodā.
Prasmes
Spēs veikt mārketinga vadību strauji mainīgajā mārketinga vidē.
Kompetences
Iegūs izpratni un lietpratību par mārketinga vadīšanas aktualitātēm mūsdienu periodā.
Plānojums
Kursa plāns patreiz nav pieejams.