Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Doktorantūras nodaļa
Kredītpunkti / ECTS:4 / 6
Kursa vadītājs:Jeļena Šalkovska
Līmenis:3. cikla (Doktora)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība
Studiju kursa aprakstsPilns apraksts
Zinātnes nozare:Ekonomika; Tirgzinība

Mērķis

Sniegt zināšanas par mūsdienu mārketinga vadīšanas aktualitātēm, kā arī pielāgot mārketinga procesa vadīšanu atbilstoši straujajām izmaiņām mūsdienu mārketinga vidē, kā arī nostiprināt šīs zināšanas praktiskajās nodarbībās.

Priekšzināšanas

Mārketings, starptautiskais mārketings.

Rezultāti

Zināšanas

Studējošie iegūs un nostiprinās jaunu informāciju un zināšanas par mārketinga vadības aktualitātēm mūsdienu periodā.

Prasmes

Spēs veikt mārketinga vadību strauji mainīgajā mārketinga vidē.

Kompetences

Iegūs izpratni un lietpratību par mārketinga vadīšanas aktualitātēm mūsdienu periodā.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.