Mārketings (KSK_154)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veidot studentiem izpratni par mārketinga jēdziena būtību, apskatot to kā aktivitāšu, institūciju un procesu kopumu. Izpētīt mārketinga nozīmi patērētāju, klientu, partneru un sabiedrības kontekstā.
Priekšzināšanas
Zināšanas ekonomikas pamatos.
Rezultāti
Kurss sniedz nepieciešamās zināšanas par mārketinga būtības izpratni, kas nepieciešama uzņēmumu un organizāciju konkurētspējas paaugstināšanai tirgus apstākļos. Izpratni par mārketinga pamatjēdzieniem, tirgus pētījumiem, produkta dzīves ciklu un patērētāju uzvedību.
Novērtēt situāciju tirgū un pielāgot produktu tirgus prasībām. Izmantot atbilstošas mārketinga un reklāmas veidošanas metodes. Piedalīties projektu izstrādē, vadīšanā un ieviešanā.
Spēja izmantot iegūtās zināšanas tirgus izpētei, spēja plānot piemērotus mārketinga pasākumus, spēja analizēt mārketinga pētījumus un statistikas datus.