Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Ruta Siliņa
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Studiju kursa aprakstsPilns apraksts
Zinātnes nozare:Vadībzinātne

Mērķis

Veidot studentiem izpratni par mārketinga jēdziena būtību, apskatot to kā aktivitāšu, institūciju un procesu kopumu. Izpētīt mārketinga nozīmi patērētāju, klientu, partneru un sabiedrības kontekstā.

Priekšzināšanas

Zināšanas ekonomikas pamatos.

Rezultāti

Zināšanas

Kurss sniedz nepieciešamās zināšanas par mārketinga būtības izpratni, kas nepieciešama uzņēmumu un organizāciju konkurētspējas paaugstināšanai tirgus apstākļos. Izpratni par mārketinga pamatjēdzieniem, tirgus pētījumiem, produkta dzīves ciklu un patērētāju uzvedību.

Prasmes

Novērtēt situāciju tirgū un pielāgot produktu tirgus prasībām. Izmantot atbilstošas mārketinga un reklāmas veidošanas metodes. Piedalīties projektu izstrādē, vadīšanā un ieviešanā.

Kompetences

Spēja izmantot iegūtās zināšanas tirgus izpētei, spēja plānot piemērotus mārketinga pasākumus, spēja analizēt mārketinga pētījumus un statistikas datus.