Masu komunikācija un kritiskās mediju studijas (SZF_123)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt studentiem teorētiskas zināšanas un analītiskos rīkus, kā arī praktiskās iemaņas, kas nepieciešamas, lai izprastu un kritiski izvērtētu savu mijiedarbību ar mediju vidi.
Priekšzināšanas
Studentiem jābūt priekšzināšanām par komunikācijas principiem, mediju konceptiem. Vēlams, lai studenti ir apmeklējuši kursus Ievads komunikācijas teorijās un Ievads socioloģijā.
Rezultāti
Studenti prot nosaukt un izklāstīt galvenās teorētiskās pieejas un aktuālos jautājumus masu komunikācijas, sabiedrības un kultūras jomā, un veidot analīzes pamatu patstāvīgam pētījumam žurnālistikas, sabiedrisko attiecību vai multimediju komunikācijas jomā.
Studenti ir gatavi: • identificēt un analizēt procesus un problēmas dažādās masu komunikācijas jomās un dažādos aspektos – mediju organizācijas un sistēmu, auditoriju un mediju lietojumu, saturu, mediju ietekmi uz sabiedrību un kultūru; • veidot vēstījumus un analītiskus darbus publiskajai komunikācijai, ņemot vērā masu auditorijas un masu komunikācijas specifiku; • veidot bakalaura darba konceptuāli teorētisko dizainu.
Studenti spēj pielietot savas zināšanas masu komunikācijas jomā, lai attīstītu patstāvīgus pētījumus žurnālistikā, sabiedriskajās attiecībās un multimediju komunikācijas praksē, balstoties uz precīzi izvēlētu teorētisko perspektīvu ar tās konceptuālo un metodoloģisko aparātu.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Multimediju komunikācija, MK | 5 | Bakalaurs | Obligāts | Ilva Skulte | |
Sabiedriskās attiecības, SA | 5 | Bakalaurs | Obligāts | Ilva Skulte | |
Žurnālistika, ZR | 5 | Bakalaurs | Obligāts | Ilva Skulte |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Multimediju komunikācija, MKN | 6 | Bakalaurs | Obligāts | Lāsma Šķestere |