Mediju ekonomika un menedžments (KSK_158)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt izpratni un spēju kritiski izvērtēt mediju ekonomikas un mediju menedžmenta teorētiskās pieejas un to izpausmes dažādās mediju sistēmās un mediju biznesa segmentos. Kursa saturā tiks piedāvāta mediju biznesa modeļu un mendžmenta modeļu analīze mijiedarbībā ar dažādu mediju tipu attīstību un darbības īpatnību izvērtējumu politisko un ekonomisko sistēmu kontekstā. Kurss ietver aktuālo mediju ekonomikas situāciju un biznesa dillemu risinājumu modeļus dažādu mediju tipu darbībā Latvijā un citās ES valstīs.
Priekšzināšanas
Kurss "Komunikācijas situāciju analīze".
Rezultāti
• par mediju ekonomikas unikalitāti;
• par duālo mediju tirgu;
• par mediju sistēmu vērtēšanu;
• par dažādu mediju segmentu ekonomiku;
• par mediju menedžmenta teorijām.
• atrast risinājumu mediju ekonomikas un vadības situācijās;
• novērtēt mediju ekonomikas rādītājus;
• radīt radošus mediju produktus, ievērojot mediju ekonomikas un vadības konsekvences.
• analizēt mediju ekonomikas problēmjautājumus;
• iecerēt un veidot pētījumus mediju ekonomikā un menedžmentā.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Komunikācija un mediju studijas, KMM | 2 | Maģistrs | Ierobežota izvēle |