Mediju plānošana mārketinga komunikācijai (KF_050)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt pamazināšanas par mediju plānošanas pamatiem, kas nepieciešami, lai veiktu argumentētus lēmumus mārketinga komunikācijas plānošanā un īstenošanā.
Priekšzināšanas
Vispārīga izpratne par komunikācijas procesu un tā organizēšanu.
Rezultāti
Sekmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti: 1) Pārzina mediju vietu mārketinga komunikācijā un atšķirīgos mediju konceptus, mediju funkcijas un lomas reklāmā un sabiedriskajās attiecībās. 2) Zina par Patērētāja ceļojumu, tā vietu un lomu mediju stratēģijā un taktikā. 3) Zina, kā nošķirt mārketinga, komunikācijas, reklāmas un mediju mērķus, un kā tos uzstādīt. 4) Pārzina mērķa auditorijas definēšanu. 5) Zina galvenos mediju plānošanas jēdzienus, definīcijas, aprēķinus un galvenās formulas. 6) Spēj raksturot katra mediju veida funkciju, pārzina medija formātus un to, kā notiek reklāmas plānošana un pirkšana katrā mediju veidā un formātā. 7) Ir zināšanas par mediju izvēles kritērijiem un mediju plāna galvenajiem elementiem. 8) Zina, kā un kādā secībā veido mediju stratēģiju un plānu. 9) Pārzina mediju auditoriju pētniecības aktuālās metodes un rezultātus, kā arī mūsdienu mediju pētniecības problemātiku un tās ietekmi uz mediju plānošanu. 10) Zina metodes, kā novērtēt mediju plānu un tā rezultātus.
Sekmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti iegūst: 1) Prasmi atlasīt un kritiski analizēt, mediju plāna veidošanai, nepieciešamo informāciju. 2) Prasmi uzstādīt mediju mērķus. 3) Iemaņas analizēt un interpretēt mediju auditoriju pētījumus un definēt mērķa grupas. 4) Spēju orientēties mediju jēdzienos, formulās un pielietot tos plānu sastādīšanā un novērtēšanā. 5) Prasmi salīdzināt mediju veidu priekšrocības un mediju piemērotību mediju plānam. 6) Prasmi sagatavot mediju plānu un tā alternatīvas. 7) Prasmi analizēt un novērtēt mediju plānu efektivitāti.
Sekmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti iegūst šādas kompetences: 1) Patstāvīgi atlasa un analizē mediju stratēģijas un plāna izveidei nepieciešamo informāciju. 2) Spēj izveidot mediju plānu un tā alternatīvas, atbilstoši klienta uzdevumam un konkurences apstākļiem mediju tirgū. 3) Spēj analizēt un salīdzināt klienta konkurentu aktivitātes. 4) Izvērtē un nosaka mediju mērķu atbilstību citiem mērķiem. 5) izvērtē mediju plānu rezultātus, izdara secinājumus, kas svarīgi nākamo plānu veidošanai. 6) Izprot mediju tirgus galvenos rādītājus, tendences un to ietekmi uz mediju plānošanu. 7) Spēj argumentēt un diskutēt par mediju plānošanas jautājumiem.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Multimediju komunikācija, MKN | 6 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Baiba Liepiņa | |
Multimediju komunikācija, MK | 4 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | ||
Sabiedriskās attiecības, SA | 4 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Baiba Liepiņa |