Mediju sistēma, mediju auditorija un komunikācijas efekti (KSK_228)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt maģistra studentiem izpratni par publiskās komunikācijas galvenajiem ietekmes faktoriem mediju sistēmas, mediju organizāciju, indivīda (informācijas avotu: ekspertu, lēmumu pieņēmēju, kampaņu izpildītāju) līmenī, padziļinot zināšanas par veselības komunikācijas stratēģiju realizācijas apstākļiem ES un Latvijas kontekstā.
Priekšzināšanas
Apgūts kurss par komunikācijas teorijām, principiem un ētiku.
Rezultāti
• Par mediju sistēmu modeļiem, to vērtēšanas kritērijiem.
• Par mediju sistēmas un veselības komunikācijas mijiedarbību.
• Par mediju auditorijas tipiem, mediju lietojumu un auditorijas uzvedību.
• Par mediju efektiem veselības komunikācijā.
• Par sociālo mediju auditorijas lomu veselības komunikācijā.
• Par veselības žurnālistiku.
• Atpazīt mediju darbības pieejas, lai realizētu veselības komunikācijas stratēģijas.
• Pielietot mediju auditorijas pieejas un izmantot tās veselības komunikācijā.
• Pielietot zināšanas sociālo mediju izmantojumā veselības komunikācijā.
• Analizēt mediju efektus veselības komunikācijā.
• Izprast veselības žurnālistikas profesionālās pieejas.
• Realizēt veselības komunikāciju, izprotot mediju darbības un auditorijas likumsakarības.
• Novērtēt, sagatavot un izmantot veselības komunikācijas vēstījumu auditorijas pētījumus.
• Izmantot auditorijas pētījumus veselības komunikācijā.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Veselības komunikācija, VKM | 2 | Maģistrs | Obligāts |