Pašefektivitāte un pašregulācija (VPUPK_266)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Studiju kursa ietvarā studentiem sniegt zināšanas par pašefektivitātes un pašregulācijas jēdzieniem, sniegt prakstisku iespēju attīstīt šīs prasmes un veicināt labklājību, analizējot saikni starp uzvedību un pašregulācijas un pašefektivitātes jēdziniem. Attīstīt kompetences šo jēdzienu izmantošanā gan personīgajā dzīvē, gan turpmākajā profesionālajā darbībā.
Rezultāti
1.Studenti definē pašefektivitātes un pašregulācijas jēdzienus; apraksta psiholoģiskās labbūtības ietekmējošus faktorus; izprot saistību starp indivīda pārliecībām, uzvedību un sasniegumiem.
1.Studenti apraksta pašregulācijas un pašefektivitātes lomu indivīda funkcionēšanā un psiholoģiskajā labklājībā; izmanto kritiskās domāšanas spējas, analizējot individuālos mērķus un pašregulācijas/ pašefektivitātes attīstības paņēmienus
1.Studenti diskutē par saistību starp cilvēku uzvedību, pašregulāciju un psiholoģisko labbūtību; balstoties uz iegūtajām zināšanām, studenti formulē individuālo mērķi un izstrādā tā sasniegšanas plānu; izmanto veselīgās prakses, lai uzlabotu psiholoģis
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Medicīna | 2 | 2. cikla (Maģistra) | Ierobežota izvēle | Lāsma Spundiņa | |
Zobārstniecība | 4 | 2. cikla (Maģistra) | Ierobežota izvēle | Lāsma Spundiņa |