Pedagoģija veselības aprūpē (VPUPK_168)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Padziļināt izpratni par pedagoģijas pamatkategorijām un likumībām veselības aprūpē, pilnveidot prasmi lietot zināšanas personīgajā izaugsmē un profesionālajā darbībā pacientu/klientu labā, nodrošināt gatavību iesaistīties pedagoģijas problēmu vērtēšanā un risināšanā dažādās mērķauditorijās.
Priekšzināšanas
Nav nepieciešamas.
Rezultāti
1. definē efektīvas mācīšanās pamatprincipus dažādos vecumposmos;
2. apraksta pacientcentrēta mācību procesa teorētiskos aspektus;
3. skaidro izglītojoši preventīvā darba nozīmi veselības saglabāšanā.
1. izvēlas un lieto klienta/pacienta attīstībai, savām studiju un profesionālajām vajadzībām atbilstošas didaktiskās metodes profesionālajā komunikācijā;
2. demonstrē konkrētas prasmes (jautājumu uzdošana, saruna, dialogs, parafrāze) studiju (simulētā) vidē.
1. demonstrē zināšanas un prasmes patstāvīgi konsultēt klientu, konkrētas situācijas (gadījuma) ietvaros;
2. izstrādā pacientu grupas izglītošanas plānu konkrētai mērķauditorijai.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Brīvās izvēles studiju kursi, C-kursi | 1 | Free choice | Aira Aija Krūmiņa | ||
Medicīna, SSNMFz | 2 | Maģistrs | Ierobežota izvēle | Aira Aija Krūmiņa, Aija Ozola |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Brīvās izvēles studiju kursi, C-kursi | 2 | Free choice | Aira Aija Krūmiņa | ||
Medicīna, MF | 2 | Maģistrs | Ierobežota izvēle | Aira Aija Krūmiņa | |
Medicīna, SSNMF | 2 | Maģistrs | Ierobežota izvēle | Aija Ozola |