Pedagoģija veselības aprūpē (VPUPK_241)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Padziļināt izpratni par pedagoģijas kategorijām veselības aprūpē, attīstīt prasmi izvēlēties un lietot pedagoģijas metodes, integrējot dažādu biomedicīnas jomu zināšanas praktiskajā un zinātniskajā darbībā, tādējādi sekmējot zinātnisko progresu un sniedzot radošu ieguldījumu nozares attīstībā.
Priekšzināšanas
Atbilstoši studiju programmai.
Rezultāti
• raksturo efektīvas mācīšanās pamatprincipus un personcentrētas veselības aprūpes teorētiskos pamatus;
• skaidro izglītojoši preventīvā darba nozīmi savā profesijā;
• definē zinātniskās pētniecības teorētiskos aspektus.
• izvēlas un lieto atbilstošas pedagoģijas metodes, sekmējot zināšanu tranformāciju praktiskā darbībā;
• izvirza un analizē aktuālu problēmsituāciju nozarē, izstrādā inovatīvu, zinātniski pamatotu tās risinājumu;
• ievēro pētniecības ētiskos aspektus.
Integrē dažādu biomedicīnas jomu zināšanas praksē kontekstā ar atbilstošu, inovatīvu pedagoģijas metošu izvēli; lietojot mūsdienīgas tehnoloģijas, dod radošu, ilgtspējīgu ieguldījumu konkrētu situāciju risināšanā un izvirzīto mērķu sasniegšanā.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Biomedicīna, MFMB | 3 | Maģistrs | Ierobežota izvēle | Aira Aija Krūmiņa |