Pētnieciskās jaunrades projektēšana, darba sagatavošana un rezultātu noformēšana (JF_112)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veicināt studējošo izpratni par zinātniski pētnieciskās jaunrades būtību, pedagoģijas teorijām un principiem, attīstītot pedagoģiskā darba pamata prasmes un iemaņas.
Priekšzināšanas
Loģika un tiesību socioloģija bakalaura studiju programmas līmenī.
Rezultāti
Studiju kursa apguves rezultātā studējošie būs guvuši zināšanas par individuālajā pētnieciskajā darbā sasniegtās zinātniskās patiesības būtību un izpausmes īpatnībām, kā arī par pedagoģiskā darba pamatiemaņām un spēs dot ieguldījumu jaunu pētījumu/zināšanu radīšanā. Studējošie apgūs zināšanas didaktikā, tādējādi apgūs mācīšanās un mākslas mācīt principus.
Studiju kursa apguves rezultātā studējošie pratīs atbilstoši prasībām noformēt savu pētījumu rezultātus un uzņemties ētisko atbildību par tiem. Studējošie izpratīs pedagoģiskā darba pamatiemaņu būtību, pedagoģisko attiecību veidošanās modeļus.
Studiju kursa apguves rezultātā studējošie pratīs augstā kompetences līmenī izmanot pētījumu rezultātā iegūtās teorētiskās un empīriskās zināšanas un integrēt dažādu jomu zināšanas savā darbā ar tiesību/jurispundences specifiku.
Studējošie spēj pielietot iegūtās zināšanas turpmākā studiju procesā un tiesību speciālistu praksē izmantojot arī dažādus nestandarta risinājumus.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Tiesību zinātne, TZMa | 1 | Maģistrs | Obligāts | Lolita Vilka, Daiga Spila |