.
Psihosomatiskā medicīna (PMUPK_005)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Psihosomatiskās medicīnas un psihoterapijas katedra
Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Annija Gabriela Roze
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Ārstniecība
Valoda:Latviešu, Angļu
Studiju kursa aprakstsPilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Klīniskā medicīna
Mērķis
Veicināt zināšanu apguvi par psihiskās veselības kritērijiem un to lomu fizisko traucējumu un slimību profilaksē.
Priekšzināšanas
Zināšanas par centrālās nervu sistēmas anatomiju, normālo un patoloģisko fizioloģiju.
Rezultāti
Zināšanas
Pēc studiju kursa apguves studējošie spēs izprast un aprakstīt somatizācijas etiopatoģenētiskos procesus, biežākos psihiskos (emocionālos) etioloģiskos faktorus.
Prasmes
Studenti spēs analizēt somatizācijas aspektus, klīniskajos pacientu gadījumos.
Kompetences
Izprast un analizēt traucējumu un slimību multifaktoriālo raksturu, diagnostikas kritērijus, kombinētas terapijas nepieciešamību.
Plānojums
Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Medicīna, SSNMF | 7 | Maģistrs | Ierobežota izvēle | Laura Valaine, Artūrs Miksons, Artūrs Utināns, Annija Gabriela Roze | |
Medicīna, SSNMFz | 8 | Maģistrs | Ierobežota izvēle | Laura Bubko, Annija Gabriela Roze, Laura Valaine, Artūrs Utināns, Laura Saulīte, Ernests Pūliņš-Cinis | |
Medicīna, MF | 7 | Maģistrs | Ierobežota izvēle | Gunta Ancāne, Artūrs Utināns, Oļegs Plesunovs, Lelde Logina, Annija Gabriela Roze |
Plānošanas periods:2025. gada pavasara semestris
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Medicīna, SSNMF | 8 | Maģistrs | Ierobežota izvēle | Annija Gabriela Roze | |
Medicīna, SSNMFz | 7 | Maģistrs | Ierobežota izvēle | Annija Gabriela Roze | |
Medicīna, MF | 8 | Maģistrs | Ierobežota izvēle | Laura Valaine, Annija Gabriela Roze |