Radošums sporta pedagoģijā (LSPA_120)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Studiju kursa mērķis ir iepazīstināt studentus ar aktuālām problēmām mūsdienu pedagoģijā, sporta pedagoģijā, vadoties no šodienas sociālajiem un tirgus ekonomikas apstākļiem. Studiju kurss veidots saskaņā ar pieciem mācīšanās pamattipiem, kas cilvēka mūžizglītības kontekstā XXI gadsimtā savā ziņā būs īstenie zinību balsti: mācīties zināt, mācīties darīt, mācīties dzīvot kopā, mācīties būt un mācīties prast izvēlēties.
Kursa uzdevumi:
- Sniegt teorētiskās zināšanas, prasmes un iemaņas par aktuālo pedagoģisko problēmu radošu pieeju, risināšanas iespējām pirmsskolā, vispārizglītojošā skolā, sporta skolā, pieaugušo tālākizglītībā.
Priekšzināšanas
Studiju kursa studijas uzsākot, ir nepieciešamas zināšanas, iemaņas un prasmes, atbilstoši bakalaura studiju programmas apguvei. Vēlamas zināšanas, iemaņas un prasmes, kuras apgūtas vienā no profesionālajām programmām (sporta skolotājs; vecākais sporta veida treneris; izglītības un sporta darba menedžeris; aktīvā tūrisma menedžeris), lai tās varētu saistīt ar jaunāko un aktuālāko šodienas pedagoģijā.
Rezultāti
Pārzinās aktuālākās problēmas mūsdienu pedagoģijā, sporta pedagoģijā no teorētiskās, praktiskās un sociālās puses.
Noklausoties un apgūstot studiju kursu studentam: jāpārzina galvenās aktuālākās problēmas, ar kurām saskaras sporta pedagogi un sporta speciālisti šodienas izglītības jomā.
Jāpārzina pedagoģiskas iespējas un jaunākais pedagoģiskais arsenāls Latvijā un Eiropā, lai radoši uzlabot bērnu un jauniešu, pieaugušo prasmes un izkoptu attieksmes, lai piemērotos mainīgai pasaulei, kurā cilvēki kļūst savstarpēji aizvien atkarīgāki.