Reklāma (KSK_039)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Iepazīstināt studentus ar reklāmas raksturojumu, nozīmi un izveides pamatprincipiem uzņēmuma vai zīmola mārketinga komunikācijā. Rast izpratni par reklāmas nozares darbību.
Priekšzināšanas
Nav nepieciešamas.
Rezultāti
Kursa apguves rezultātā studējošie pārzina:
• Reklāmas lomu uzņēmuma mārketingā, ekonomikā un sabiedrībā.
• Reklāmas definīcijas, reklāmas galvenās funkcijas un elementus un reklāmu veidus.
• Komunikācijas un reklāmas mērķu saistību.
• Reklāmas radošo stratēģiju izveides pamatus.
• Reklāmas nozari, tajā iesaistīto uzņēmumus, procesus un biznesa modeļus.
• Uz reklāmu attiecināmos normatīvos aktus un ētiku.
Kursa apguves rezultātā studējošie izprot reklāmas izveides pamatus, spēj noteikt mērķus, uzdevumus, lai izveidotu reklāmas radošo stratēģiju un mediju risinājumus, atbilstoši mērķiem un mērķa grupas īpatnībām. Veido reklāmas radošo stratēģiju un vēstījumus, veic projektu izstrādi, analīzi. Izprot un analizē darba uzdevumus.
Kursa apguves rezultātā studējošie spēj kompetenti un atbildīgi izanalizēt darba uzdevumu, izstrādāt reklāmas stratēģiju, veidot mērķiem atbilstošus vēstījumus, veikt reklāmas sasniegumu novērtējumu, atbilstoši noteiktajiem mērķiem.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Fotogrāfija, FON | 3 | Bakalaurs | Obligāts | Baiba Liepiņa | |
Fotogrāfija, FO | 5 | Bakalaurs | Obligāts | Baiba Liepiņa | |
Multimediju komunikācija, MK | 3 | Bakalaurs | Obligāts | Baiba Liepiņa | |
Multimediju komunikācija, MKN | 3 | Bakalaurs | Obligāts | Baiba Liepiņa |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Fotogrāfija, FO | 4 | Bakalaurs | Obligāts |