Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Deniss Hanovs
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība; Tirgzinība

Mērķis

Zināšanas marketinga jomā kā arī mediju teorijās un vēstures jomā

Priekšzināšanas

Zināšanas marketinga jomā kā arī mediju teorijās un vēstures jomā

Rezultāti

Zināšanas

1.Studenti iegūst zināšanas reklāmas procesu funkcionēšanā un zīmolu veidošanas un vadības jomā.

Prasmes

1.kritiski analizēt reklāmas industrijā notiekošo, vērtēt kvalitātes attīstības faktorus un dinamiku konkrētajās nozarēs

Kompetences

1.veidot argumentēto, pētnieciskā procesā un analīzē balstīto prezentāciju par aktuāliem procesiem konkrētajā nozarē, zīmola dzīves ciklā.