.
Reklāma un zīmolvedība (KSK_041)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
ECTS:3
Kursa vadītājs:Deniss Hanovs
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība; Tirgzinība
Rezultāti
Zināšanas
1.Studenti iegūst zināšanas reklāmas procesu funkcionēšanā un zīmolu veidošanas un vadības jomā.
Prasmes
1.kritiski analizēt reklāmas industrijā notiekošo, vērtēt kvalitātes attīstības faktorus un dinamiku konkrētajās nozarēs
Kompetences
1.veidot argumentēto, pētnieciskā procesā un analīzē balstīto prezentāciju par aktuāliem procesiem konkrētajā nozarē, zīmola dzīves ciklā.